Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Jag skulle inte bli förvånad om Habina tog risken för att luras ordentligt men samtidigt spelar hon lite väl skumt så jag vet inte. Så om jag tror att båda är onda.. Ska jag rösta på Habina då?

Eller chansa på att habina är god?

Nja du ska väl rösta på den du tycker är mest ond? Alternativt den du tror är ulv även om den andra inte är det?

Eftersom jag misstänker dentaku mer än Habina tycker ju ja givetvis att du ska rösta på dentaku. Det jag skriver ovan är ju bara lite hur jag skulle tänka i ditt läge. Har du fler misstänkta än de två är ju ett alternativ att avakta med att rösta på någon av dem tills du har mer att gå på där.

Röstlista dag 2

16.23 Habina röstar på dentaku
18.11 Lilltess röstar på Habina
18.44 bollen__ röstar på Habina
19.52 glömmerallt röstar på Dentaku

20.18 LenaH röstar på Dentaku

Har kollat lite på bollen__ jag tycker hon känns väldigt medflytande och det är mycket "jag håller med den och jag håller med den" dessutom lade hon sista rösten på lobelia som jag verkligen försökte hitta ulvar och föra spelet fram..
Jag håller med dig, det känns väldigt blekt men eftersom hon inte skulle vara inne ikväll släpper jag henne just nu. En i taget!

Har kollat lite på bollen__ jag tycker hon känns väldigt medflytande och det är mycket "jag håller med den och jag håller med den" dessutom lade hon sista rösten på lobelia som jag verkligen försökte hitta ulvar och föra spelet fram..
nää nu skämtar du med mig aprillo @Lilltess :eek:
Jag har exakt samma tankar!!
Kände direkt efter röstningen igår att bollens__ röst var ....intressant!
och det hon skrivit idag, det lilla, har varit mer el mindre karbonkopia på vad jag eller Artline skrivit, dessutom var hon INTE uppräknad som möjlig ulv i Habinas inlägg där hon sätter mig och Artline där, trots att bollen__ skriver samma saker.
Har redan påpekat detta om bollen__ en gång tidigare idag, ska se om jag hittar det inlägget!

Jag chansar. Habina är så skum så jag är tveksam till om en ulv hade vågat det. Så jag tror jag avvaktar med henne. Men jag tror som sagt att både Habina och Dentaku kan vara ulvar.

Artline röstar på Dentaku

Pågrund av tidigare teorier

Jag vill egentligen inte uttala mig om Dentakus spelstil för hon är så ny men jag har känslan av en förstagångsulv som är lite osäker på hur hon ska agera. Som god känns det som hon hade argumenterat mer för sin sak.

I tidigare lekar så har jag blivit misstänkt för att jag försvarat mig för hetsigt. :banghead: Och jag vet inte riktigt hur man argumenterar mot att en spelare väljer att misstolka ens inlägg, särskilt när jag nu fått rätt bra argument för att Habina skulle kunna vara god och det enda som skulle kunna förklara varför hon driver så hårt mot mig är att hon är ond.

Ulvar brukar undvika att lägga avgörande röster på goda, så just det tycker jag talar till bollens fördel. I övrigt kan jag hålla med.

Jag har lite samma känsla inför @Asko - mycket fler teorier än @bollen__ men väldigt lite substans. Det är mest sammanfattningar av olika spelare men inget ställningstagande direkt.

Jag håller med dig, det känns väldigt blekt men eftersom hon inte skulle vara inne ikväll släpper jag henne just nu. En i taget!

Själv kommer jag nog få lägga min röst där. Jag kan inte lägga min röst på Dentaku idag för jag känner att jag har för lite att gå på. Och de som jagmisstänker att ha goda specialroller ärdet alldeles för tidigt att lita på så kan inte använda mig det i min teori ;)

Det här känns inte alls klockrent men jag känner att jag börjar få ont om val om jag inte vill åka ut själv. :crazy:

Dentaku röstar på Habina

I tidigare lekar så har jag blivit misstänkt för att jag försvarat mig för hetsigt. :banghead: Och jag vet inte riktigt hur man argumenterar mot att en spelare väljer att misstolka ens inlägg, särskilt när jag nu fått rätt bra argument för att Habina skulle kunna vara god och det enda som skulle kunna förklara varför hon driver så hårt mot mig är att hon är ond.

Det blir lätt mycket dubbel bestraffning i lekar :p Det är en av anledningarna till att jag misstänker dig. Du känns lugnare kanske för du vet vilka som är vampyrer så du inte behöver oroa dig?

Röstlista dag 2

16.23 Habina röstar på dentaku
18.11 Lilltess röstar på Habina
18.44 bollen__ röstar på Habina
19.52 glömmerallt röstar på Dentaku

20.18 LenaH röstar på Dentaku
20.23 Artline röstar på Dentaku
20.25 Dentaku röstar på Habina

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar