Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det något man kan göra med en dvärgpudel tror du? Sonen har ju en del leksaker som inte väger så mycket?![]()
det går aldeles utmärkt! jag vet flera kinesiska nakenhundar som håller på med WP och det går jättebra. på tävling har en av dem dragit 300kg![]()
Är det något man kan göra med en dvärgpudel tror du? Sonen har ju en del leksaker som inte väger så mycket?![]()
lite off topic men,
Kanske kul ide att ha en liten skrinda, där man har handväskan på lilla promenaden?
Lite tvärtom hilton modet.![]()
det går aldeles utmärkt! jag vet flera kinesiska nakenhundar som håller på med WP och det går jättebra. på tävling har en av dem dragit 300 kg![]()
En här på klubben håller på med Weightpulling, dom har Rottweiler, Amerikansk bulldogg och nu en PB- valp.
Han berättade att han varit på tävling och (om jag minns rätt), att de varit en jack Russel med, då borde Pudel också fungera![]()
Råkade du skriva en nolla för mycket nu....??![]()
Undrar samma sak som kratus....![]()
lite off topic men,
Kanske kul ide att ha en liten skrinda, där man har handväskan på lilla promenaden?
Lite tvärtom hilton modet.![]()
det går aldeles utmärkt! jag vet flera kinesiska nakenhundar som håller på med WP och det går jättebra. på tävling har en av dem dragit 300kg![]()