Sv: VM-laget

Jag tycker att Gretzers placering i Göteborg e helt fantastiskt bra, jag ville bara visa att Peder faktiskt e i ganska bra form i jämförelse med många andra landslagsryttare.

Jo, det är han nog, men det framförs inte lika väl som det gör med de andra ryttarna. Tycker han hamnar rätt mycket i skymundan...

Jag håller med om att han hammnar lite i skymundan ibland. Det beror nog på att han inte e ute och tävlar så mycket some vissa av de andra

olgaklara skrev:
Och det stämmer inte :angel: Helt i enlighet med mkt säkra källor. Ingen av hästarna visade ngt på proverna.

Menar du att de svenska hästar som förklarades sjuka i EM förra året i själva verket inte var det?:eek:

:confused: :confused: What's up? Behövde de skylla sina dåliga resultat på nåt eller?:D

du måste ju skriva [/QUOTE] efter meningen som du vill ha i citatet... :smirk:
(Fast allt ska ju stå i stora bokstäver förutom användarnamnet)

Jag tror nog att hästar kan få omställningsproblem/svackor trots att det inte visas på prover. Men jag ville bara få fram att proverna inte visade på några infektioner.

Det börjar typ sista veckan i agusti och håller på i 2 veckor

En var halt som du säkert redan vet om du nu har så säkra källor, så där var det ju ingen infektion

Tror inte det kommer gå så bra för Sverige, som det inte gjort senaste halvåret...
Kanske det blir en vädning? Tror det går bra för Gretzer om hon får rida Spender.

Jag tycker inte heller att det känns som om det kommer bli medalj, de senaste 5 åren har sverige tatt 3 mästerskapsmedaljer, det känns som vi fått vår utdelning....

Men men, har alla i laget en bra dag kan det gå hure långt som helst...

Tycker att vid höga förväntningar så går det åt skogen, likadant i andra idrottsgrenar oxå :D

Vilka höga förväntingar?! Tror ni verkligen kossorna från sveriga kan hoppa till sig en medalj, va?!
De andra åren med medaljer beror på doping! Huvva! Jag tycker detta är hemskt! Sverige är asdåliga!!! :mad:

:angel:

Sorbe skrev:
Tror inte det kommer gå så bra för Sverige, som det inte gjort senaste halvåret...
Kanske det blir en vädning? Tror det går bra för Gretzer om hon får rida Spender.

Äsch jag tycker nästan alltid att sverige är ganska ojämna inför mästerskap.. Men de är ju faktiskt nästan bäst när det gäller! Syftar på både senaste VM och OS.. Dock inte EM som var en skam..synd.

Mitt önskelag skulle nog vara ROLF Gretzer Peter E och Peder.. Bästa mästerskapshästarna helt enkelt. Dessutom är de mest rutinerade ryttare vi har här i sverige.

Vilka muntergökar:D Sverige har ju haft höga förväntningar på sitt hopplag sedan de var tvåa el trea på EM-01. Tycker du verkligen Peder har större rutin än Malin? Är det frågan om mängden av mästerskap o stora tävlingar så vinner Malin ;)

Venezuelas skrev:
Vilka höga förväntingar?! Tror ni verkligen kossorna från sveriga kan hoppa till sig en medalj, va?!
De andra åren med medaljer beror på doping! Huvva! Jag tycker detta är hemskt! Sverige är asdåliga!!! :mad:

:angel:

Vaddå berodde på doping? 3 medaljer på 5 mästerskap e skitbra!!

Liknande trådar

T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 716
Senast: Kariin__
·
Avel Nu är listan över uttagna hästar offentlig så då kan jag ju lägga ut den här :angel: Uttagna hästar till Zangersheide 2007...
2
Svar
25
· Visningar
6 184
Senast: ancan
·
Hoppning Vilka tror DU att det blir? Malin Baryard och Rolf-Göran Bengtsson måste väl vara självskrivna??!! Det samma gäller väl nästan Peter...
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: Cockney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025