Sv: VM-laget

Givetvis så ska inte Malin vara m om hon o Flippan visar dåligt resultat o form framöver, men det är ju några tävlingar kvar där hon kan bevisa motsattsen:p

Det ska bli spännande o se hur det går för henne i Superligan imorrn, nu har hon ju lite press på sig. Läste i ridsport att en av anledningarna till att Flippan inte hoppade SM va att hon åkte till Henk Nooren för att träna vattengravar, det e ju bra att dom försöker göra nåt åt det, nu återstår det att se om det hjälper....

Jag hoppas att Peder/Magic visar fin form imorrn så att dom slipper bli reserver.

Visst har man haft lite högre förväntningar på dom men det vore roligt, när Peder o Bengtsson är bra är dom riktigt bra:bump:

Jag tror verkligen inte att Peter Eriksson komemr rida. Kolla på hans resultat från i år?!

Jag tror inte heller att han kommer me så länge han inte gör riktigt bra resultat imorrn när han hoppar en Grand Prix i holland, då kan Henk Nooren få angenäma problem... Lite synd att han antaglgen inte kommer med eftersom han inte får ha kvar Cardento efter VM, men visar man inte resultat så ska man ju inte va med i laget.

*kl*

Svenska laget kom ju 2:a nu i Rotterdam (?)

Roffe var klassens enda 0+0:a!
Tror Maria hade 0+4 eller 4+4, framgick inte så tydligt i artikeln.

Malin hade hela 16(!) fel i första omgången!!
Royne hade 12..

Peter och Peder har båda vart placerade i 150 i helgen..

Chansen att Peter får rida är inte stor nej. Får hoppas Bengan hoppar bra i klassen idag, han har ju gått bra annars i helgen. Och Colan med :D. Även om hon inte är aktuell för VM ;).

Henk kallade ju Peder och Bengt ett mästerskapsekipage en gång, hoppas att han fortfarande tycker det ;)

Ojoj, Peder och Bengan fick 9 fel, där fösvann kanske hans chanser...

*kl*

Bara Roffe och Maria som visar någolunda stadig form...

Peter fick 8 fel i Grand Prix i holland, unge fär som Peder fick i Rotterdam då...

Såg det tyvärr. Malin hade 8. Hur många får rida andra rundan?? Inga listor uppe än

*kl*
just nu tycker jag att dom enda säkra är:

Maria-Spender
Roffe- Ninja

håller med där.
Roffe och maria är självskriva nu.

Malin tycker jag inte ska få förtroendet då dom har väldigt varierande resultat och visar definitivt inga säkra nollor.

Peder,peter och Royne varierar ju oxå väldigt mycket.
Hur går de för Linda med Birdie o calle?

*kl*

Jag tror att laget kommer att bli:

Roffe
Maria
Peder
Royne

Och reserv
Peter

Men vi lär ju snart få reda på det :banana:

Jag tror inte att dom vågar peta malin, även om det kanske skulle vara rätt om man tittar på resultaten. E det nån som vet när laget prsenteras?

Om det petar malin blir de:

"H*M drar sig ur sponsoravtal med falsterb* horseshow"

:angel:

Liknande trådar

T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 716
Senast: Kariin__
·
Avel Nu är listan över uttagna hästar offentlig så då kan jag ju lägga ut den här :angel: Uttagna hästar till Zangersheide 2007...
2
Svar
25
· Visningar
6 184
Senast: ancan
·
Hoppning Vilka tror DU att det blir? Malin Baryard och Rolf-Göran Bengtsson måste väl vara självskrivna??!! Det samma gäller väl nästan Peter...
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: Cockney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka