Unghäst VM hoppning - 2007

Sv: Unghäst VM hoppning - 2007

Just sires of the world tror jag inte är en tävling som drar så mkt (alltså är så intressant att de åker ner bara för den), om du tittar så är samtliga deltagare utom Careful i den sådana som ändå skall ner med unghästar. Så jag kan mkt väl tänka mig att Niklas inte varit intresserad av att åka ner med bara honom.

Han har iofs bara en med, Carmeline står ju endast som reserv om någon av de andra svenskfödda 6-åringarna inte kommer iväg.
Eleyi är Zettermans också dock tror jag aldrig jag sett Daniel hoppa honom utan har för mig att det varit Royne eller Alex när Eva inte tävlat honom.

Just sires of the world tror jag inte är en tävling som drar så mkt (alltså är så intressant att de åker ner bara för den), om du tittar så är samtliga deltagare utom Careful i den sådana som ändå skall ner med unghästar. Så jag kan mkt väl tänka mig att Niklas inte varit intresserad av att åka ner med bara honom.

Ja så kanske det är, förra året hade han ju flera hästar med på det evenemanget.

Han har iofs bara en med, Carmeline står ju endast som reserv om någon av de andra svenskfödda 6-åringarna inte kommer iväg.
Eleyi är Zettermans också dock tror jag aldrig jag sett Daniel hoppa honom utan har för mig att det varit Royne eller Alex när Eva inte tävlat honom.

Jo. så var det nog, att Carmeline står som reserv,inte att förringa det heller,eller hur:D

Eleyi reds först av Jörgen Larsson, om jag inte är helt ute i det blå:angel:, man han brukar ju hjälpa Zettermans emellanåt.
Trodde kanske Eva köpt henne?

Jo det stämmer att Jörgen red Eleyi innan, har som sagt för mig att jag sett någon av de andra Z på henne också. Ewa jobbar hos dem hon tävlade även Carmeline i våras, innan Daniel tog över. Z äger fortf Eleyi.

Jasså ,hon är där nere nu:D Då har dom fått en BRA tjej den här gången. en som verkligen fockuserar på det hon ska och inget annat!

Bara att gratulera dom:bow:

Liknande trådar

Avel Ja, nu har ju de uttagna fölen varit officiella ett tag! Vad tycker ni om årets kollektion? Vilken skulle ni själva vilja ta med hem...
2
Svar
37
· Visningar
6 178
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V