P
pollan
Sv: VM-laget
är det efter falsterbo man får reda på det?
är det efter falsterbo man får reda på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Venezuelas skrev:Om det petar malin blir de:
"H*M drar sig ur sponsoravtal med falsterb* horseshow"
PÄMMI skrev:På travsidan tippas det för fullt inför kommande storlopp, vad sägs om att diskuttera inför stundande VM ? Detta är ju Hopp-forumet så vi kan väl hålla oss till det området. Formen på "Flippan"? Rutinen på Isaac? Ska Peter få rida sitt 4:e VM på raken?
Mitt VM-lag: Malin-Flippan, Peter-Cardento, Roffe-Ninja?,Maria-Spender
Petronella_carlsson_ skrev:Absolut en bra idee!
Flippans form är definitivt INTE på topp.
Malin fick avbryta SM pga. av att Flippan inte hoppar vattengravar längre. Om inte detta blir säkert tycker jag inte att hon ska få rida VM när det finns andra som kan knipa platsen och prestera bättre!
Mitt VM-lag:
Maria Gretzer - Spender S (Självklar)
Rolf-Göran Bengtsson - Mac Kinley/Ninja? (Självklar)
Royne Zetterman - Isaac
Helena Lundbäck - Madick
Reserver/Alternativ:
Peter Ericsson - VDL Cardento (Självklar reserv/alternativ)
Peder Fredricsson - Magic Bengtsson (Självklar Reserv/alternativ)
Malin Baryard - Butterfly Flipp
Komentera gärna!
Hoppas verkligen Maria och Henk Lyckas ta ut de rätta ryttarna med formen på topp!
Hade varit jättekul om det svenska hopplandslaget fick visa vad de verkligen går för!
Lycka till SVERIGE säger jag!
olgaklara skrev:Nyfiken på hru hon fick avbryta SM då hon inte ens red i de klasserna med Flippan???
Och nä jag tycker inte att Helena skall vara före Peder eller Peter. Den är ung och är orutinerad och kommer bli en jättebra häst i framtiden.
olgaklara skrev:Nyfiken på hru hon fick avbryta SM då hon inte ens red i de klasserna med Flippan???
Och nä jag tycker inte att Helena skall vara före Peder eller Peter. Den är ung och är orutinerad och kommer bli en jättebra häst i framtiden.