Sv: VM-laget

ne han åker mest runt i sverige men men man får väl se hur dom utväklar sig amorina är ju en egen uppfödning han har kvar mamma hemma på gården utanför örebro hehe hoppas de blir ett bra lag :bump:

Usch vad det är spännande :p och nu är det vääldigt snart falsterbo..
Heja Peter o Maria!

Jag har lovat Bengan en påse morötter fall han kommer med till VM, så han lovade att hoppa super i Falsterbo :banana:

Det här tycker jag är väldigt intressant, Malin Baryard är ju som bekant ett stort namn som drar många tittare till TV sofforna (+ ökad publicitet = ökade sponsorpengar) MEN Malin har inte haft någon strålande säsong som vi redan konstaterat.

Hur resonerar dem när laget tas ut? Spelar Malins popularitet in om det står å väger mellan henne och kanske Royne (som inte direkt drar några småflickor)

Jag tror iof inte att förbundet är så partiskt men hade jag suttit där så hade jag nog haft det i åtanke iaf... Vad tror ni??

Vertigo skrev:
Det här tycker jag är väldigt intressant, Malin Baryard är ju som bekant ett stort namn som drar många tittare till TV sofforna (+ ökad publicitet = ökade sponsorpengar) MEN Malin har inte haft någon strålande säsong som vi redan konstaterat.

Hur resonerar dem när laget tas ut? Spelar Malins popularitet in om det står å väger mellan henne och kanske Royne (som inte direkt drar några småflickor)

Jag tror iof inte att förbundet är så partiskt men hade jag suttit där så hade jag nog haft det i åtanke iaf... Vad tror ni??

Den här tanken har faktiskt slagit mig oxå. Det e ju så att e Malin med e VM så kommer VM få mycket mer uppmärksammhet i media och kanske fler TV tittare. Får hopplaget mycke uppmärksammhet så kan en massa sponsorer bli intresserade av att sponsra laget. Får hopplandslaget en stor sponsor så kan fler ryttare åka ut på fler tävlingar. Detta innebär att fler ryttare kan få internationell rutin, och vi kan bli farligare i framtida mästerskap.

Så om Malin kommer me i laget så kan det gynna hoppsporten, men självklart så ska man titta på ryttarnas resultat i första hand. Men står det helt jämnt mellan Malin och en annan ryttare som royne, så tror jag att malin har en fördel eftersom hon ger så mycke publicitet. Och i det här VM-et så e det kanske bättre att ta malin före Royne, dels för all publicitet men framförallt för att flippan har mer rutin... Nu så tror jag inte att det står mellan malin o royne,jag tror att det står mellan peder o peter...

Det ska bli spännande att följa fortsättningen!

Och får Malin rida VM av denna anledning och det går dåligt för henne så kommer skeptikerna poängtera att det var fel ryttare uttagen av fel anledning och att hennes karriär är dalande:D :rofl:

Sorbe skrev:
Min kompis ska ner till Peder om någon vecka med sin ponny, du får hålla utkik! ;)

Okej. Vad heter hon? :). Gissar att vi kommer träffas en hel del eftersom jag tillbringar min mesta tid där ;)

okej :). Blir det efter att dom varit i frankrike då? dvs v. 30?

Jo, jag tror det! I början av augusti eller något sånt snackade de om.

Du MÅSTE be henne berätta vad hennes mamma sa till Peder när hon ringde! :rofl:

Okej, det får jag göra.
Carros mamma (carro jobbade där innan) sa en liten pinsam sak till Peder när hon ringde:
-Carro tycler du är SÅÅÅ jävla SNYGG!
Carro skämdes lite :rofl:

Liknande trådar

T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 716
Senast: Kariin__
·
Avel Nu är listan över uttagna hästar offentlig så då kan jag ju lägga ut den här :angel: Uttagna hästar till Zangersheide 2007...
2
Svar
25
· Visningar
6 184
Senast: ancan
·
Hoppning Vilka tror DU att det blir? Malin Baryard och Rolf-Göran Bengtsson måste väl vara självskrivna??!! Det samma gäller väl nästan Peter...
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: Cockney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka