Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig asmycket på att de inte lägger in en notis någonstans om att det är repriser de kör när de visar gamla ritter av svenskarna när det är paus. Sitter man inte med exakt hela tiden är det jättesvårt att veta om det är en gammal ritt eller en ny.
Fast det är ju bara fyra svenskar med
Ser ut som om frankrike leder och sverige ligger tvåa, inte fy skam inför morgondagenUnderbart snyggt och kontrollerat! Leder vi lagtävlingen nu tro? Har lite dålig koll på den.
Ser ut som om frankrike leder och sverige ligger tvåa, inte fy skam inför morgondagen
Jo, men jag har inte suttit vid TVn hela tiden, men varit hemma, och det har hänt typ två gånger att jag kommit in i rummet vid TVn precis när de haft paus och kört reprisen, då hade det varit bra med en kort "repris" uppe i ena hörnet iom att de kör den ett tag. Det är ju inte direkt det syns att det är en svensk heller, om man inte vet att det är en repris (eller är tokinsatt ).
Om man vet vilka svenskar som är med så ser man ju vem det är.
Om man känner igen dem ja. Jag känner igen RG i typ intervjuer, men inte till häst under en ritt, övriga har jag noll koll på hur de ser ut. Jag har fattat att de är svenska pga schabraken och hur kommentatorerna låtit i kombination med att jag vetat att det är ett tag kvar till nästa svenska ekipage så att det inte kan vara en ny ritt.
jag visste inte att det var så illa
@Niyama Kom precis på att jag inte kan komma på vad övriga svenskar heter heller, även om jag nog känner igen de flesta namnen när jag ser dem.
(Japp, fritt fram att förfasas! )