Nu får jag upp resultaten igen: plac 5-9-18 för svenskarna hittills!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har ändrat sig lite under dagen, först fick de inte starta mer alls, men sen berättade Maria W vad som gällde för dom.Vad de sagt är att de som blivit uteslutna i dagens klass är att de får sämsta resultatet plus 20 fel. Alla får starta oavsett om de bara tävlat individuellt eller i lag.
De har ändrat sig lite under dagen, först fick de inte starta mer alls, men sen berättade Maria W vad som gällde för dom.
Var lite orolig jag inte skulle hinna se Rolf Göran innan jag måste åka från jobbet, men det verkar som han startar 16,45 cirka.
Instämmer i körenJag har slutat jobbet för dagen, men vågar inte lämna kontoret. Rädd för att tv:n inte skall fungera så jag missar RGB igen. Brukar aldrig få se honom hoppa.
Har kunnat se det mesta idag då jag varit hemma, men jobbar i morgon. Tar gärna emot tips på bästa sättet att se uppdateringar via snabbkoll i mobilen, då jag inte kan se på varken TV eller SVTplay på jobbet .