VM i fälttävlan (Ulvspel)

Nja, hon var ju den som reagerade starkt mot när folk började bli tveksamma till Habinas teori om Koppens misstag, så nog tycker jag att hon tryckte på det ganska bra.
Jag tror därmed inte att cirkus är ond, och blir lite fundersam kring rösterna på henne nu.

Ja hon tryckte på rätt mycket.

Kan ulvarna ha trott att hon hade någon specialroll med siarförmåga och siat cirkus god? Då skulle valet av Mammas vara väldigt logiskt.

Jag blir också fundersam kring rösterna även om jag misstänkt cirkus mycket. De verkar inte reflektera så mycket på det här med Mammas och hennes röst på cirkus och vad det kan betyda och det känns ju ganska viktigt.
 
Ja hon tryckte på rätt mycket.

Kan ulvarna ha trott att hon hade någon specialroll med siarförmåga och siat cirkus god? Då skulle valet av Mammas vara väldigt logiskt.

Jag blir också fundersam kring rösterna även om jag misstänkt cirkus mycket. De verkar inte reflektera så mycket på det här med Mammas och hennes röst på cirkus och vad det kan betyda och det känns ju ganska viktigt.
Exakt, det är det jag tycker är lite skumt att inte folk gör.
 
Som sagt, finns det flera förmågor lottar LL vad som snos. Tjuven snor en sak/förmåga per tillfälle, har tre försök och kan bara stjäla av samma spelare en gång.
 
Ja hon tryckte på rätt mycket.

Kan ulvarna ha trott att hon hade någon specialroll med siarförmåga och siat cirkus god? Då skulle valet av Mammas vara väldigt logiskt.

Jag blir också fundersam kring rösterna även om jag misstänkt cirkus mycket. De verkar inte reflektera så mycket på det här med Mammas och hennes röst på cirkus och vad det kan betyda och det känns ju ganska viktigt.
Det och vad koppen hade för sig är det mest signifikanta. Det är många som vill åt cirkus och hakar upp sig på försägnings historien, men ingen har kommit med något nytt eller har jag missat det?
 
Exakt, det är det jag tycker är lite skumt att inte folk gör.

Mm om vi nu ska leka med tanken att mammas visste att cirkus var god borde hon fått reda på det natt 2 kanske? Eftersom hon röstade på cirkus dag tre? (Ioförsig teoria hon mot cirkus innan) Det är mycket intressant för det är samma natt som ingen dog! Nu spekulerar jag vilt men om ulvarna försökte käka cirkus och hon var skyddad kan de trott att hon var ängel och försökt få henne utröstad. Kanske försöker det fortfarande? Då finns det nog någon ulv eller två bland de som teoriat mot/ röstat på cirkus.

Jag röstar inte på cirkus idag känns riskabelt!
 
@Hedinn Håller med om vad? Jag tror jag håller med om en del och andra kanske inte.:p

Det och vad koppen hade för sig är det mest signifikanta. Det är många som vill åt cirkus och hakar upp sig på försägnings historien, men ingen har kommit med något nytt eller har jag missat det?

Ja "försägningshistorien" har fått helt orimliga proportioner tycker jag.

Jag vet inte vad du menar med nytt men jag har under leken teoriat(från dag 2) teoriat då och då om cirkus om saker som inte handlat omförsägningen.

Men för tillfället lutar jag mest åt att hon är god. Kommer inte rösta på henne i varje fall.
 
@cirkus Eftersom du inte verkar vilja bemöta mina längre inlägg provar jag såhär istället: Varför vill du inte bemöta mina frågor/funderingar?
Detsamma gäller @Niyama ?

För att jag har ett IRL liv! Jag har haft några pytteluckor under dagen att var aktiv på.
Då koncentrerade jag mig på de frågor jag själv klurade på.

Jag ber att få återkomma med att svara på dina frågor.
 
Ja hon tryckte på rätt mycket.

Kan ulvarna ha trott att hon hade någon specialroll med siarförmåga och siat cirkus god? Då skulle valet av Mammas vara väldigt logiskt.

Jag blir också fundersam kring rösterna även om jag misstänkt cirkus mycket. De verkar inte reflektera så mycket på det här med Mammas och hennes röst på cirkus och vad det kan betyda och det känns ju ganska viktigt.

Hur tänkte jag här :banghead: Om Mamma varit god ock siat cirkus skulle hon ju inte röstat på cirkus:banghead:
 
För att jag har ett IRL liv! Jag har haft några pytteluckor under dagen att var aktiv på.
Då koncentrerade jag mig på de frågor jag själv klurade på.

Jag ber att få återkomma med att svara på dina frågor.

@CaisaLundblad jag vet inte riktigtr vilka inlägg du syftar på.
För att spara lite tid så får du gärna ta frågorna igen.
 
Mm om vi nu ska leka med tanken att mammas visste att cirkus var god borde hon fått reda på det natt 2 kanske? Eftersom hon röstade på cirkus dag tre? (Ioförsig teoria hon mot cirkus innan) Det är mycket intressant för det är samma natt som ingen dog! Nu spekulerar jag vilt men om ulvarna försökte käka cirkus och hon var skyddad kan de trott att hon var ängel och försökt få henne utröstad. Kanske försöker det fortfarande? Då finns det nog någon ulv eller två bland de som teoriat mot/ röstat på cirkus.

Jag röstar inte på cirkus idag känns riskabelt!

Jag fattar inte? Om Mammas fick reda på att Cirkus är god natt 2, dvs tjuvat från henne.Vad har det att göra med att ingen dog den natten?
 
Jag fattar inte? Om Mammas fick reda på att Cirkus är god natt 2, dvs tjuvat från henne.Vad har det att göra med att ingen dog den natten?
Ingenting? om inte cirkus är ängel förstås och mammas tjuva skydd från hene skydda sig själv och ulvarna försökte käka mammas? Det är också en tanke dyker upp nya i min förvirraing mest hela tiden nu,.

För att återgå till din fråga så förstår jag nog inte riktigt vad du undrar?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 976
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp