R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt slampigt yrke. Det vet väl alla? till och med din telefon vet det.Busschafförer är ett typiskt slampigt yrke eller hur?! (Det säger min iphån och den är bergis programmerad av en MAN och då är dens åsikter helt rätt!)
@Hyacinth
You know it
![]()
Typiskt slampigt yrke. Det vet väl alla? till och med din telefon vet det.
TIHIJag vet faktiskt ingenting för jag är tjej! Men om min telefon säger att det är så, så litar jag på den!
@Hyacinth
Busschafförer är ett typiskt slampigt yrke eller hur?! (Det säger min iphån och den är bergis programmerad av en MAN och då är dens åsikter helt rätt!)
@Hyacinth
Vilken fin häst, var det din?Hej Enya! Jag tycker också om rubriken men avskydde min tonårstid. Skulle inte återvända och leva om den tiden för alla pengar i världen.
Sa jag alla pengar i världen? Menade för den här hästen:
![]()
Och jo, det skulle jag fan.
mvh har helt tappat bort tråden i den här svaret nu.
Måste sova. Fullkomligt genomtråkigt. Inte får jag ligga heller (se tidigare inlägg ang oknullad samt bitter).
godnatt mina små sockergryn! @Mammas @Hedinn @Killaloe @athena_arabians som redan säkert sover eller kanske ligger vad vet jag @Hyacinth som jag inte sett på tolv evigheter
samt @honung som kumbaya alltid finns i mitt hjärta.
samt några till men @orkar inte tagga alla.
Jag har bara ett stockholmskt bröl. Men här har vi iallafall isbjörnar, lite manligare än mesiga mammutar liksom!
Natti @ullo, @IngelaH, @Enya *stor kram*, @Mammas, @Killaloe, @Scata, @niphredil, @Koltrast, @Scata, @mandalaki, @Blacksmithfarm, @Snurrfian, @Hedinn, @Trani, @Lillelorden, @em-pirre, @Marvin, @Wingates, @bumpo, @vilse, @Flixon, @prinsessfeminist och givetvis @Hyacinth plus alla andra jag missat. I löve you all!
Det verkar gå dåligt när det är många som taggas i samma inlägg, jag fick inte heller nån notis.Men Buke, what the heck?! Här blir jag taggad och allt, och så får jag inte ens en pluttig liten notis!
Mvh pigg och vaken pga nattjobb imorgon
(PS. Godnatt förresten)