Hoppas allt är bra med er alla! Nu har väl nästan alla snart kommit halvvägs?
Såg er diskussion kring jackor, tycker det är så svårt! Dottern är född i juni och det var väldigt praktiskt med tanke på kläder!
Har inte varit så aktiv i mitt skrivande och det beror på att jag blir så trött och matt på den här graviditeten. Berättade ju om vår resa med kub och nipt lite tidigare och hoppades då på att det nu skulle bli lugnare men icke.
allt började om vid rul:en då bebis i förra veckan inte ville samarbeta och vi inte kunde se allt som skulle kontrolleras. Det skulle också räknas fram ett BF eftersom detta inte fastställdes vid kub. Vid kub blev det preliminära 11/2 vilket stämmer hyfsat okej utifrån ÄL (enlig äl är bf 5-6/2) men vid förra veckans rul så flyttades jag till 20/2 vilket inte kan stämma alls med ÄL då jag isf har testat positivt med CB digital (testade positivt 10 dagar efter utslag på äl-sticka och 6 dagar innan beräknad mens) innan jag ens blev gravid
Idag på extra rul så kunde vi iaf se allt som inte gick senast men måtten på bebis ger fortfarande 20/2 som BF. Sköterskan sa till mig o ta upp det med BM ifall det behöver kontrolleras av läkare.
Alltså jag blir knäpp! Jag bryr mig inte så mycket om datumet i sig men det jag tycker är obehagligt är att om jag får behålla 20/2 så innebär det att jag redan då kan ha gått 2 veckor över tiden och om jag då går ytterligare över tiden så känns det inte alls bra! I värsta fall kan det ju då bli nästan 4 veckor över tiden
den här graviditeten alltså..

nog gnällt av mig! Ska väcka dottern o ge oss in på förskolan för inskolning nu☺ Ha det fint alla!