Jag är i vecka 19 nu och nästa vecka är det dags för ultraljud. Jag känner rörelser från bebisen varje dag nu
Just nu tycker jag att veckorna rullar på ganska fort. Jag har semester och är hemma med en 2-åring så det händer grejer mest hela tiden
Känningarna i ljumsken är fullt hanterbara om jag inte går för fort och har dessutom dragit ner på ridningen så jag bara rider varannan dag. Hur många av er andra har häst/rider? Förra graviditeten red jag 3 dagar innan förlossningen, även om det bara var skritt i skogen på slutet. Hoppas jag kan hålla igång ridningen rätt länge den här gången med
Hoppar in från höst-tråden har egen häst men slutade rida ganska tidigt. Foglossningen gjorde att det gjorde ont och var obekvämt och redan runt v.15 när magen började växa så började det kännas lite läskigt, tänkte mest på vad som skulle hända om jag åkte av och märkte även på min man att han var orolig när jag skulle upp på hästen. Är v.22 nu och saknar ridningen jättemycket men försöker göra annat med pållen som jag inte prioriterar annars, typ lastträna