Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. Vilar era barn någon gång under dagen? (Inte sovstund utan att de frivilligt kanske lägger sig ner på mattan)
Tror nämligen vi har fått en virvelvind och inget barn. Full rulle nonstop
Fullt ös, tills hon äntligen inser att jag har rätt och slocknar. Eller spänner fast henne i bilen.Alltså. Vilar era barn någon gång under dagen? (Inte sovstund utan att de frivilligt kanske lägger sig ner på mattan)
Jahopp. Julklapp, ja. Födelsedag en månad senare. Hm.
Undrar vad Knoddrik behöver det kommande halvåret.
Oh nej, här har vi en snabbkrypande gremlin (om ljudet är något att döma) som inte vilar frivilligt.Alltså. Vilar era barn någon gång under dagen? (Inte sovstund utan att de frivilligt kanske lägger sig ner på mattan)
Alltså. Vilar era barn någon gång under dagen? (Inte sovstund utan att de frivilligt kanske lägger sig ner på mattan)
Här firade vi in 9 månadersdagen med att inte somna förrän halv två inatt
Börjat här oxå. Står korta stunder utan stöd. Men eftersom hon ska dansa typ hela tiden så blir de stunderna ännu inte så långa.Vi fortsatte fira dagen med att kunna stå själv i flera sekunder det har varit på gång ett tag för det är inte mycket han håller i, men ändå blev jag så chockad när han står och håller i mig när jag sitter ner på golvet och han helt plötsligt släppte och stod kvar - stadigt! Innan han långsamt satte sig på huk och var på väg upp igen men då tappade han balansen och satte sig istället.
Min lille goding
Börjat här oxå. Står korta stunder utan stöd. Men eftersom hon ska dansa typ hela tiden så blir de stunderna ännu inte så långa.
Det är ju ganska mga barn som börjar gå innan de kan krypa. Så han blir kanske en av dem?När skall man börja fundera på krypandet. Sonen blir ju som 11 månader nu i veckan men tycker det är onödigt och innefektivt att krypa. Han kan några steg men övergår alltid till att åla
När skall man börja fundera på krypandet. Sonen blir ju som 11 månader nu i veckan men tycker det är onödigt och innefektivt att krypa. Han kan några steg men övergår alltid till att åla