Christel är helt fantastisk Hon står som önskemål att få ha med vid snittet.Ja! Riktigt bra!!! Jag var peppad inför förlossningen efter föreläsningen och det har hållt i sig sen dess.
De två barnmorskorna verkar verkligen jättebra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Christel är helt fantastisk Hon står som önskemål att få ha med vid snittet.Ja! Riktigt bra!!! Jag var peppad inför förlossningen efter föreläsningen och det har hållt i sig sen dess.
De två barnmorskorna verkar verkligen jättebra!
Här har de inte ens besök på förlossningen längre. Jag gillar det inte, skulle gärna ha varit där en gång innan det är skarpt läge Finns en film på hemsidan men det är ju inte samma sak...
Vi har inte besök på förlossningen heller, föreläsningen är i en lokal på sjukhuset. När man väl kommer till förlossningens ytterdörr så blir man guidad, jag lovarHär har de inte ens besök på förlossningen längre. Jag gillar det inte, skulle gärna ha varit där en gång innan det är skarpt läge Finns en film på hemsidan men det är ju inte samma sak...
Vi har inte besök på förlossningen heller, föreläsningen är i en lokal på sjukhuset. När man väl kommer till förlossningens ytterdörr så blir man guidad, jag lovar
Det är dock inte amningen som skyddar mot vattkoppor utan de antikroppar barnet fått i livmodern från dig. Amningen ger inget skydd mot vattenkoppor. Inget tal om att separera dom. Det smittar ju innan det syns så när kopiorna kommer så är det ändå för sent.Bm sa att bäbis har ett visst skydd då jag och min man har haft det, sen även om amning fungerar. Men att bäbis kan bli smittad ändå, därför rekommenderade hon att vi då skulle vara separerade om vi lät honom gå på fsk och han blir smittad
Det är dock inte amningen som skyddar mot vattkoppor utan de antikroppar barnet fått i livmodern från dig. "
Här får man inte heller besöka förlossningen, främst pga smittorisk.
Såg tidigare i veckan att syskon inte får besöka på BB pga risken för RS-virus vilket känns himla tråkigt, jag hade planerat att bonusbarnen skulle komma och träffa sin bror så snart som möjligt. Men det går säkert att lösa ändå.
Klart att man blir.
Men det är ändå inte samma sak och lirar mycket dåligt med mitt kontrollbehov. Jag vet var dörren är men det är liksom klen tröst.
Det är det som gäller här med, man går ner till stora sjukhusentrén, dock finns inga soffor vad jag kan minnas utan träbänkar längs sidorna. Om cafeterian är öppen så är ju det ett alternativI örebro får man gå ner i entren och hälsa på syskon och släkt! Det finns lite soffor och så där, borde väl vara nåt liknande på andra ställen också tänker jag?
Hos oss har de tagit bort det.I örebro får man gå ner i entren och hälsa på syskon och släkt! Det finns lite soffor och så där, borde väl vara nåt liknande på andra ställen också tänker jag?
Hos oss har de tagit bort det.
Man kan ta sig till både kafeterian och huvudentrén (jag vet dock inte exakt hur), men vi kommer inte göra det. Vill inte ha besök förrän vi kommit till ro hemma.Aha vad trist, det finns ingen cafeteria eller nånting sånt där man kan ses?