Jag har bristningar på brösten, röda och fula Det är bara att hoppas att de försvinner eller i alla fall bleknar lite.
6 dagar kvar till bf. Igår fick jag lite panik över att jag kan föda barn när som helst
De brukar blekna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bristningar på brösten, röda och fula Det är bara att hoppas att de försvinner eller i alla fall bleknar lite.
6 dagar kvar till bf. Igår fick jag lite panik över att jag kan föda barn när som helst
Hoppas hon kommer igång av kaffet, det är jobbigt när de är oroande lugnaVäldigt lugn bebis idag, börjar faktiskt bli lite orolig nu. Ska dricka lite kaffe(både jag och bebisen ogillar det) så får vi se om hon vaknar till.
Bjussar på en bild...
Från tidigare i veckan. Vecka 34-35.
Hoppas hon kommer igång av kaffet, det är jobbigt när de är oroande lugna
Vi hade en sån dag för ett par veckor sedan, precis när jag bestämt mig för att ringa förlossningen så började det sprattlas.
Nytt besök i stallet idag. Ringde ut dej.vet för att kolla hästen då hon äter så dåligt. 90 min väntan utan resultat. Sedan kom ena medryttare och avlöste. Jobbigt då man måste släpa med både man och barn. Han kan ju inte mata och jag villinte vara själv med babyn i stallet då min häst inte kan vara själv.
Hoppas hon kommer igång av kaffet, det är jobbigt när de är oroande lugna
Vi hade en sån dag för ett par veckor sedan, precis när jag bestämt mig för att ringa förlossningen så började det sprattlas.
Hoppas det går bra med hästen.
Så fin gravidmageBjussar på en bild...
Från tidigare i veckan. Vecka 34-35.
Jag blev ju igångsatt eftersom min bebis inte levde och sen fick jag inga egna värkar alls. Allt va med dropp som fungerade dåligt (korta täta värkar) Blev igångsatt 07,30 på söndagen och hon föddes 18.30 på måndagen. Men det är nog rätt vanligt att det blir så under såna omständigheter. Kommer kännas som rena lyxen med snitt till våren.
TackInstämmer med @*Gotlandsrusset*
Låter hästen som den ska i magen, inte spänd i magmusklerna, bajsar och kissar? Dricker?Lite taggar slipades ner men inget som "borde" påverka. Vet tyckte hon skulle äta en kur järn och e-vitamin. Gått från att äta 16 kg/dag till 10-11.
Bäbisen har vart ganska lugn i min mage igår och idag också, har känt av hen men inte som jag brukar. Men funderar på om det kan vara för att mina "rutiner" sett annorlunda ut så att jag inte känt efter lika mkt. Vi ska till bm på måndag, så då lyssnar hon ju på hjärtat i alla fall
Mina bröst har växt men kan ändå ha nästan alla mina bh-ar som vanligt!
Hittade ett Brio babyskydd med bas för 200:- beg på fb igår som vi hämtade idag, toppen skick verkligen så vi är så nöjda!!
Beg skötbord precis sådant som vi letat efter hittade vi förra veckan för 200:-
Så nu är det väl vagn som är det stora kvar tror vi
För mig har det varit fullt ös nästan hela tiden. Helt otroligt att jag kunnat äta alls...
Funderar på om Knoddrick vänt på sig. Sprattlet känns lite annorlunda sen ca en vecka tillbaka.