Ja är lite rädd för inflammation, det är tydligen inte bra @YaHilweh..
Är inte torr och tror inte bristningar. Har aldrig fått bristningar, inte ens när jag gick upp 22 kilo på 5 dagar i vätska. Det är som om de är flammiga och har lite mörka mönster i det röda samt enstaka mörkröda prickar, ibland känns de heta också. Som i varmare än vanligt. Får nog ringa vc på måndag, min bm har semester.
När jag väntade sonen (första graviditeten) så levde mina bröst sitt egna liv. Jag fick någon hemsk klåda emellan brösten och dom kliade och det kändes väl allmänt obra, men tänkte att det berodde på graviditeten och efter ett tag gick det över.
Med tösen hade jag inget sånt men denna gången har dom känts lite varma ibland och allmänt konstiga. Så pass att jag googlade bröstcancer innan jag tog ett graviditetstest
Så om det bara är som det är nu och inte blir värre så skulle jag avvakta lite och se om det lugnar sig. Om inte höra av mig till min bm eller någon annan bm. Frågan är om din vc bryr sig så mycket om det nu eftersom du ju är gravid och då lassar dom gärna över allt till Mvc.