@miiiiiiia @pudsey Tack! Känns väldigt skönt att allt var ok!
@pudsey Hickan är helt fantastisk tycker jag
Mvh Miks
@pudsey Hickan är helt fantastisk tycker jag
Mvh Miks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kort upptadering!
Vår lilla knodd, TyraLee föddes igår kväll 19:20. I v 36+0 ville hon ut! 4930 gr och 48,5 cm lång.
Vi mår som vi ska, trött men glada!
Helt förälskade är vi
Jättegrattis!!!Kort upptadering!
Vår lilla knodd, TyraLee föddes igår kväll 19:20. I v 36+0 ville hon ut! 4930 gr och 48,5 cm lång.
Helt förälskade är vi
Jisses vad hon hade bråttom! Stort grattis till er! Hoppas ni får vila er ordentligt! Krama på varandra!Kort upptadering!
Helt förälskade är vi
Tack för alla gratulationer!
2930 gr ska det stå givetvis!
Vi var på kontroll hos BM dagen innan, som trodde att jag skulle gå över tiden..
Mitt sf mått sköt i höjden och BM trodde att jag hade fått graviddiabetes, men var ju inte så konstigt, då hon hade gjort sig redo.
@Blueberry
Du kan få läsa om vår "resa" fram till att vi satte oss i bilen, helt odramatiskt! Det var också min större rädsla.
Kort upptadering!
Helt förälskade är vi
Kort upptadering!
Helt förälskade är vi
Kort upptadering!
Helt förälskade är vi
Saker jag har gjort i dag:
- Vettiga grejer som duschat, jobbat, ätit lunch, varit trevlig, fixat middag, gått med hundar och så vidare.
- Gråtit HYSTERISKT över inslaget om hundtransporter i Kina (P3 Nyheter)
- Beställt tapeter till människovalpens rum (Yeey!)
- Legat i soffan och ätit så många mozartkulor att jag behöver köpa en ny förpackning i morgon
- Legat i soffan och suckat tungt varje gång jag varit tvungen att röra mig pga sjukt jobbigt.
- Spelat julsånger för magen och fått sjukt bra respons i form av disco.
Är det okej att gå och lägga sig snart eller?