Mår så där, ta det lungt som doktorn sa går ju inte så bra. Men en sak är bra och det är att vikten går sakta neråtSovmorgon? Haha vad är det?
Hoppas hon sover en stund på dagen så du får vila en stund du också. Hur mår du nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mår så där, ta det lungt som doktorn sa går ju inte så bra. Men en sak är bra och det är att vikten går sakta neråtSovmorgon? Haha vad är det?
Hoppas hon sover en stund på dagen så du får vila en stund du också. Hur mår du nu?
Äh men fy! Ni har verkligen en shitweek! Som är längre än en vecka! Tur att A är söt iallafall och nu är det helg så du kanske kan lämpa över henne på sambon? Så du får ligga och kolla netflix!Blev ett besök för mamman hos doktorn, kom hem med starkare smärtstillning A charmade doktorn, hon flirtar med alla hon ser och är det ett barn så söker hon kontakt så sött så Jag blev tillsagd att vila mer, hur gör man det men en vild ettåring?
Ja tack o lov för helg sen är det 2 korta veckor och sen åker jag pch A till Sverige och blir ompysslade.Äh men fy! Ni har verkligen en shitweek! Som är längre än en vecka! Tur att A är söt iallafall och nu är det helg så du kanske kan lämpa över henne på sambon? Så du får ligga och kolla netflix!
Krya!
Mvh Miks
Det låter det verkligen som att ni behöver!Ja tack o lov för helg sen är det 2 korta veckor och sen åker jag pch A till Sverige och blir ompysslade.
A men fy sjutton! Nä nu räcker det väl snart! Hur många spindlar har du mördat egentligen!?! Hur många speglar har du tappat?!?40 graders feber och kräkts på mamma hoppas hoppas vi inte får magsjuka i huset nu också
A men fy sjutton! Nä nu räcker det väl snart! Hur många spindlar har du mördat egentligen!?! Hur många speglar har du tappat?!?
Mvh Miks
I morse när solen sken in genom sovrumsfönstret, John sov gott och lugn i sin spjälsäng, jag hade ena hunden på kudden och maken tätt intill och kände att "Åh herregud vad bra vi har det!", så passade maken på att inflika att det vore ju inte helt att ha ett till barn snart.
Jag:
I morse när solen sken in genom sovrumsfönstret, John sov gott och lugn i sin spjälsäng, jag hade ena hunden på kudden och maken tätt intill och kände att "Åh herregud vad bra vi har det!", så passade maken på att inflika att det vore ju inte helt att ha ett till barn snart.
Jag:
förlåt! Ganska fnissigt!A vaknade i vår säng i morse, efter en jobbig natt med behov av närhet, med ett leende tittar på mej pekar och säger "dirty" nya favoritordet, för att sedan peta mamma i näsan och trycka allt hon kan så det smäller i näsan och blodet börjar forsa, god morgon mamma liksom
förlåt! Ganska fnissigt!
Mvh Miks
Måste bara visa vad jag knåpat ihop till A, blev så nöjd
HAR DU SYTT DEN!?!?!
Så fin!