Vinterföräldrar 2014/2015, tråd III

Ser ut som A fått sideffekt av vaccinet, lite prickig och gnällig, på det så sitter jag och hoppas alvedon kickar in för mej snart, om de nu kickar in, hej nytt anfall :arghh::banghead:

Blev ett besök för mamman hos doktorn, kom hem med starkare smärtstillning :up: A charmade doktorn, hon flirtar med alla hon ser och är det ett barn så söker hon kontakt så sött så :love: Jag blev tillsagd att vila mer, hur gör man det men en vild ettåring?

Blev ett besök för mamman hos doktorn, kom hem med starkare smärtstillning :up: A charmade doktorn, hon flirtar med alla hon ser och är det ett barn så söker hon kontakt så sött så :love: Jag blev tillsagd att vila mer, hur gör man det men en vild ettåring?
Äh men fy! Ni har verkligen en shitweek! Som är längre än en vecka! Tur att A är söt iallafall och nu är det helg så du kanske kan lämpa över henne på sambon? Så du får ligga och kolla netflix!

Krya!
Mvh Miks

Äh men fy! Ni har verkligen en shitweek! Som är längre än en vecka! Tur att A är söt iallafall och nu är det helg så du kanske kan lämpa över henne på sambon? Så du får ligga och kolla netflix!

Krya!
Mvh Miks
Ja tack o lov för helg sen är det 2 korta veckor och sen åker jag pch A till Sverige och blir ompysslade.

I morse när solen sken in genom sovrumsfönstret, John sov gott och lugn i sin spjälsäng, jag hade ena hunden på kudden och maken tätt intill och kände att "Åh herregud vad bra vi har det!", så passade maken på att inflika att det vore ju inte helt att ha ett till barn snart.

Jag: :eek::nailbiting::wtf::cautious::o:idea::up:

I morse när solen sken in genom sovrumsfönstret, John sov gott och lugn i sin spjälsäng, jag hade ena hunden på kudden och maken tätt intill och kände att "Åh herregud vad bra vi har det!", så passade maken på att inflika att det vore ju inte helt att ha ett till barn snart.

Jag: :eek::nailbiting::wtf::cautious::o:idea::up:

Bara börja träna ;-)

A vaknade i vår säng i morse, efter en jobbig natt med behov av närhet, med ett leende tittar på mej pekar och säger "dirty" :cautious::meh::D nya favoritordet, för att sedan peta mamma i näsan och trycka allt hon kan så det smäller i näsan och blodet börjar forsa, god morgon mamma liksom :meh::arghh:

A vaknade i vår säng i morse, efter en jobbig natt med behov av närhet, med ett leende tittar på mej pekar och säger "dirty" :cautious::meh::D nya favoritordet, för att sedan peta mamma i näsan och trycka allt hon kan så det smäller i näsan och blodet börjar forsa, god morgon mamma liksom :meh::arghh:
:rofl: förlåt! Ganska fnissigt!

Mvh Miks

Mmmmys!
Jag har precis krupit ner i sängen bredvid en sött sovande John. Vi firar påsk (och min 30-årsdag!) hos mina föräldrar vilket innebär att hela familjen inte får plats i samma säng - eller ens samma rum. :D Jag, John och ena hunden sover i en säng, medan maken och andra hunden sover i en annan. Min bror och hans familj är också här = fullt hus, men jättekul för John att träffa sin kusin :up:

John har visat vart röjskåpet ska stå och har svept fram som en orkan hela dagen, så både han och vi kommer sova gott. Herregud vilken lite vilde han är!

As nya grej är att så fort hon ser att man äter så ska hon ha och sträcker fram handen och säger ta (thank you förkortat), samma när hon ska ge en något, på fm idag var det riktigt ruskväder med snö då kommer hon med jackan och säger ta och blir sur när mamma inte fattar att hon ska ha den på sej, sen gick (for runt) med jackan på lilltoker :love:

I fredags var vi och tittade på vårt blivande hus igen, som vi längtar, det kommer bli så bra med egen inhängnad trädgård så A kan gå in och ut lite son hon vill till sommaren, unge på lösdrift typ :D

Måste bara visa vad jag knåpat ihop till A, blev så nöjd :D
IMG_20160331_121400.jpg

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 153
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 587
Senast: BusBarro
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 228
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar