Vi hade ingen 10-mån koll men dom frågade lite snabbt nu vid 1-års läkarkollen om smulorna.
Då har de iaf frågat och det är väl huvudsaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade ingen 10-mån koll men dom frågade lite snabbt nu vid 1-års läkarkollen om smulorna.
A har det jobbigt nu, 3 tänder har kommit uppe och jag tror det kanske är några längre in på G hon har alltid ett ginger i munnen. Humöret är i botten, inget duger och mamma ska va nära hela tiden.
Mamman är stressad och trött trots att vi sover på nätterna, ev en flaska mellan 4-6.
Hela situationen med svärmor tar knäcken på mej, jag har ställt upp för sambons skull men nu har tanten fått för sej att hon inte vill ha folk hemma så min familj är inte välkommen vilket resulterar i att hon och svärfar inte tänker fira As födelsedag för att mina föräldrar kommer vara här så nu blir det julen all over again.
A har det jobbigt nu, 3 tänder har kommit uppe och jag tror det kanske är några längre in på G hon har alltid ett ginger i munnen. Humöret är i botten, inget duger och mamma ska va nära hela tiden.
Mamman är stressad och trött trots att vi sover på nätterna, ev en flaska mellan 4-6.
Hela situationen med svärmor tar knäcken på mej, jag har ställt upp för sambons skull men nu har tanten fått för sej att hon inte vill ha folk hemma så min familj är inte välkommen vilket resulterar i att hon och svärfar inte tänker fira As födelsedag för att mina föräldrar kommer vara här så nu blir det julen all over again.
Fy vad fruktansvärt! Jag hade faktiskt inte en aning om att det kan gå så himla snabbt på fel håll med en vanlig maginfluensa. Fullkomligt vidrigt!Huvva . Tänker på er, åk hellre in en gång för mycket än för lite. Med tanke på aktuell händelser .
Länkar två obehagliga nyheter:
Om en månad börjar John på förskolan.
HERREGUD.
Har era börjat?
HERREGUD.
Har era börjat?
HERREGUD.
Har era börjat?
Lilla C börjar i augusti. Om det känns bra. Vi kommer ha ganska många föräldrardagar kvar så vi skulle kunna ha henne hemma till januari 2017. Vi får se vad som känns bra och hur det funkar med våra jobb. Jag har lite panik inför dagis. Vill ha henne hemma. Min bebis liksom. Jag börjar jobba i mitten av april och då fortsätter maken att vara hemma. Han vill dock inte vara hemma längre än augusti så vill vi ha henne hemma längre går jag hem.Om en månad börjar John på förskolan.
HERREGUD.
Har era börjat?
Lilla C börjar i augusti. Om det känns bra. Vi kommer ha ganska många föräldrardagar kvar så vi skulle kunna ha henne hemma till januari 2017. Vi får se vad som känns bra och hur det funkar med våra jobb. Jag har lite panik inför dagis. Vill ha henne hemma. Min bebis liksom. Jag börjar jobba i mitten av april och då fortsätter maken att vara hemma. Han vill dock inte vara hemma längre än augusti så vill vi ha henne hemma längre går jag hem.
Hur känns det för dig mej John? Panik eller lite kul?
Mvh Miks
Det låter ju jättebra! Om han är så cool så går det säkert toppen!Det känns mest spännande och kul, och jag tror att John kommer tycka ungefär likadant. Han är väldigt självständig och finner sig snabbt i olika stora sällskap.
Plus att han inte ska gå heldagar, utan hämtas typ vid 14 varje dag
Det låter ju jättebra! Om han är så cool så går det säkert toppen!
Mvh Miks
Min son har gått på förskola sedan 145 januari. Han sko lades in låångsamt och har bara behövt en full dag hittills
Han älskar det! Nu är han helt trygg med sina fröknar, han äter bra, leker hela dagarna och gråter inte ens vid lämning
Jag hade sådan ÅNGEST innan han började men nu tycker jag bara att det är utvecklande och kul för honom, mycket skojigare än att vara hemma.
Ser dock inte fram emot att flytta och skola in honom i Sverige, är så nöjd med den pyttelilla enheten här.
Och nu blev jag rädd att inte få plats. Har inte ens tänkt på det
Ska jag vara ärlig så börjar de flesta barn jag känner när de är strax över året. Vi var ensamma om att ha sonen hemma tills han var över 2 år. Lilla C börjar dagis senare än alla mina vänners barn. Och det är jag som har velat att våra barn ska börja senare. Maken hade gärna sett att vi började jobba båda två igen för att få in två inkomster. Han är inte lika nojjig som mejJa, men jag får ju lite ångest av att så många andra barn är hemma på heltid väldigt länge.
Drömmen är ju att han skolas in och går där och har det toppen till slutet av maj, sedan ringer de från önskedrömsförskolan och erbjuder plats där. Då tänker jag att min man får vara föräldraledig/semesterledig i juni, juli och fram till start i nya förskolan i augusti.