Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite nyfiken på hur era små sover på dagarna.
Jag är lite nyfiken på hur era små sover på dagarna.
@Sorbe hur mår mini nu?
Vad har/ska era små fått/få i ettårspresent?
John ska få en tripp trapp-stol från mormor och morfar. Han önskar sig även en fin ryggsäck (inte en kånken!) och en xylofon.
Bara för att jag precis köpt ny burk ersättning och bunkrat upp tetror så verkar damen bestämt sej för att hon inte vill ha det längre, ev lite på morgonen men vid läggning ratas den helt nu.
Jag har ingen aning om vad lillebror ska få i present men tänker nog satsa på kläder för vi har ju en del leksaker sen syster var liten och han fick precis nya leksaker.
Himlans opraktiskt att ha barn född så nära jul tycker jag samma sak med min bror som fyller år några dagar innan lillebror. När jag äntligen har hittat något till honom i julklapp så är det bara att börja att fundera på nästa sak
Och så erkänner jag att jag var tvungen att googla kånken för jag har trott att det bara är slang för ryggsäck och faktiskt inte något som verkligen hette så
Jag hade inte bra koll på vad Kånken var heller förrän jag jobbade i du vet den stora ridsportbutiken förrförra året.
Ja, på ett sätt är det lite jobbigt! Jag sitter och bjuder in folk på ettårskalas nu och har lite i baktanken att det nyss var ju och att vi sågs men försöker tänka bort sånt! Varför ska släktingar "slippa" att komma för att det är så tätt inpå jul? Det är ju ingen skillnad på betydelsen på födelsedagen bara för att man fyller början på året. Äh, folk har ju vetat om att barnet fyller ett i snart ett år så då får de väl vara ute i god tid istället.
En fördel är ju att man kan fynda massa på mellandagsrean (och black friday och cyber monday och vad allt nu heter ) inför födelsedagen.
Mini ska få en del Lego Duplo, några av Kavatskorna vi köpte igår (slår in två eller nått, får spara de andra till kommande år ), ett tipitält om jag hinner sy klart den, en sån Legoförvaring i form av en stor legobit. Och lite leksaker. Jag har gjort en önskelista till vissa i släkten så de inte kommer med något urtråkigt.
Här kommer en bild på min lilla 1-åring
Mvh Miks
Åh! Vi har också matvägran just nu. Men vi har förklaring i tand nummer 10 som precis brutit igenom men som fortfarande ömmar. Det är de båda tuggtänderna uppe som är ute.Först dissar hon ersättning och nu är det mat, får i lite innan hon börjar spotta ut och vägrar äta Hoppas detta är över snart och att det bara är tänder som spökar den här gången och inte en massa annat också.