Idag fyller vår älskade lilla C 1 år! Vad galet fort det här året har gått!
Försöker få in en bild
https://m.facebook.com/photo.php?fb...233&set=rpd.684903233&source=49&ref=bookmarks
Mvh Miks
Grattis lilla C!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag fyller vår älskade lilla C 1 år! Vad galet fort det här året har gått!
Försöker få in en bild
https://m.facebook.com/photo.php?fb...233&set=rpd.684903233&source=49&ref=bookmarks
Mvh Miks
Jag tänkte faktiskt på dej idag! Skönt att ni klarat er men jag förstår att stämningen inte är på topp direkt!Nu har A flygit hela 18 gånger, hon somnade gott när det skakade och hoppade som värst när vi skulle landa i Manchester.
Åkte genom översvämningsdrabbade områden på väg hem och det var ite roligt, tänker på hur de har de de som bor lite längre bort där mer hem blev drabbade, bron över floden som låg under vatten på juldagen hade normal hög nivå nu och det sjönk in mer hur illa det varit, var några meter under bron idag.
Nu sover A sött sen några timmar, tror klockan var runt 5 när hon somnade och det verkar vara för natten men då vaknade vi 3.30 imorse svensk tid så 2.30 för oss, hon är så lättsam och en riktig stjärna vår tjej, go och glad trots flera flyg idag och en tidig morgon
Ha ha ha! Nää jag vetLedsen @Miks men den C jag känner har inte planerat att ta det lugnt på flyget
Lilla tokfian!Ha ha ha! Nää jag vet
Nu klättrar hon glatt upp på vardagsrumsbordet och sen i båda sofforna. Hon ger med huvudvärk
Dessutom har hon kommit på att hon kan klättra upp i leksakslådan över till kistan för att sen stå och kolla ut genom vardagsrumsfönstret! Hon är supernöjd
Jag tror hon kommer röja järnet på flyget
Mvh Miks
Vems dotter här i tråden var det som var så jätteröd i rumpan för ett tag sen?
Min mini har små öppna sår runt om allt där blöjan ligger mot nertill.
Han har gråtit konstant i två dagar. Går på smärtdos på Panodil och äter Hidrasec som ska hjälpa magen att det inte blir diarré.
Smörjer som en tok. Har kört inotyol men nu zinkpasta eftersom det är öppna sår.
Feber har han också.
Vi var på barnakuten igår och fick alla mediciner och rekommendationer men han har ju sååå ont!
Vi försöker lufta heeela tiden men det bara rinner ju ur honom.
@Sorbe Åh stackars liten!
@Sorbe Åh stackars liten!
Vi fick en kräm med svamdödande och cortison. Den hette Cortimyk. Vår läkare sa att de här små lätt får svamp i såren. Hoppa över Inotyol och liknande. Har du mildison hemma kör den istället!
Mot värken har vi användt Ipren varvar med alvedon. När barnen hade vattkoppor tyckte jag att poxclin hjälpte ganska mycket. Ett skum som man har i kylen och sen smörjer in med.
Hoppas ni får bukt med det! Lider med er
Mvh Miks
Tack!!
Cortimyk kan vi ha hemma... Vet att jag sett nån sån någon gång här iaf.
Vad är Mildison för någon kräm?
Jag tycker att det känns som att vi börjar få mer bukt över gnällandet iaf. Men det rinner ju ur honom. Gah! Hade bara magen börjat stabilisera sig lite mer med Hidrasec som det ska göra så hade det blivit bättre.
Mildison är hydrocortison. Man kan fråga efter den på Apoteket. Men har du Cortimyk så kör på den istället.Tack!!
Cortimyk kan vi ha hemma... Vet att jag sett nån sån någon gång här iaf.
Vad är Mildison för någon kräm?
Jag tycker att det känns som att vi börjar få mer bukt över gnällandet iaf. Men det rinner ju ur honom. Gah! Hade bara magen börjat stabilisera sig lite mer med Hidrasec som det ska göra så hade det blivit bättre.
Just det! Bilden skulle jag fixa! Försöker komma ihåg imorgon!@Miks bildlänken fungerar inte
Mildison är hydrocortison. Man kan fråga efter den på Apoteket. Men har du Cortimyk så kör på den istället.
Stackars liten! Håll koll så han inte blir uttorkad på kuppen! Krya på honom! Hoppas det vänder snart!
Mvh Miks
Stackars!
Hoppas verkligen på att han repar sig snabbt.
Min bästa huskur mot lös mage är blåbär. De ska ha varit uppvärmda/kokta för att ge stoppande effekt. (Om han äter gröt kan du ha blåbär i gröten.)
Köper du frysta blåbär som du värmer upp då?