Blueberry
Trådstartare
Nej vi läser inte för Lilla C. Däremot läser vi för storebror varje kväll och ganska ofta får lilla C ligga med. Hon tycker det är.... mysigt men hajar inte riktigt grejen. Dra i brorsan är mycket roligare.
Kl
Alltså den här lilla bebisen tar snart knäcken på mig! Hon sover.... sporadiskt och ojämnt. Hon är överallt hela tiden! Hon krypålar runt i hela huset. Tuggar på allt hon kommer över. Försöker resa sig mot saker fastän hon inte kan. Allt detta medan hon låter som en brölande full tonåring GAAAAAAAAH!
Jag som tidigare druckit kaffe typ en gång i månaden har nu blivit en av Nespressos bästa kunder. Nu dricker jag skiter rent för det tar för lång tid att värma all mjölk som ska vara i en latte! Det är illa!
Vi köpte en grind till storebrors rum igår så att han kan ha sitt lego och andra småprylar för sig själv. Resten av huset får vi väl.... rensa eller nått! Vi är lite i chock. Stora N var en lugn typ, lilla C inte alls!
Mvh Miks
Men vad fan. Jag som var beredd att byta ut John mot en krukväxt i går. Och han kryper inte än på ett bra tag. Han var så vrålarg att INGET jag gjorde hjälpte och det gick fan inte över. Det fick liksom gå över av sig själv till slut, vilket inte direkt inbringade någon guldstjärna till den här mamman...