Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi bakslag på sömnfronten, de senaste två nätterna har han vaknat flera gånger, nästan varannan timme. Han är väldigt snuttig då och somnar efter lite snabbmat. Zombiemamman kämpar på!
Det ligger ett språng vid 22-26 veckor. Räkna från bf, inte när han föddes. Ladda ner appen wonder weeks så kan du kolla vad som ligger i språnget!Ytterligare en natt med många vakenstunder. Jag är så trött!
John verkar ha det lite jobbigt just nu, han har mååånga känslor och en hel del frustration i kroppen. Det har varit flera regelrätta utbrott de senaste två dygnen. Han blir liksom både arg och ledsen, lilla vännen. Mitt hjärta spricker nästan!
Jag har lite dålig koll på språng just nu, men han närmar sig 6 månader. Kanske är det tänder?
Han blir mindre och mindre intresserad av att amma, i alla fall när han är vaken. Jag ska beställa lite klämpåsar på eBay. Vi testade lite gröt i dag och han hatar ju att bli matad med sked - men han spottade inte ut gröten. Tänker att han borde kunna äta det själv ur klämpåse?
Det ligger ett språng vid 22-26 veckor. Räkna från bf, inte när han föddes. Ladda ner appen wonder weeks så kan du kolla vad som ligger i språnget!
Smart med klämpåse med refill! Superbra om det funkar ju!
Mvh Miks
För oss tog det 4 veckor att ta oss igenom 5:e språnget ! Hoppas det går bättre för er!Full fart mot femte språnget, med andra ord. Lille pluppen, det verkar jobbigt emellanåt. Extra närhet och mys blir fokus i någon vecka framöver...
För oss tog det 4 veckor att ta oss igenom 5:e språnget ! Hoppas det går bättre för er!
Mvh Miks
Vi hade dop i helgen och det var superlyckat! Herreguuuuud vad jobb bara att göra smörgåstårtor, tårtor, kakor m.m. till nästan 60 pers! Har varit helt slut i typ två dygn efter det
Och nu har jag shoppat lite för att kunna ta mig genom de närmaste dagarna. Han är inte bara språng-gnällig, utan även förkyld
John anser att bli matad med sked är en grov kränkning av hans person, samtidigt som maken inte alls är med på BLW-tåget. Slutsats: Klämpåsar it is.
Har nu beställt så här fina från USA.
Återanvändbara och underbara.
Och nu har jag shoppat lite för att kunna ta mig genom de närmaste dagarna. Han är inte bara språng-gnällig, utan även förkyld
John anser att bli matad med sked är en grov kränkning av hans person, samtidigt som maken inte alls är med på BLW-tåget. Slutsats: Klämpåsar it is.
Har nu beställt så här fina från USA.
Återanvändbara och underbara.
Kan du PM:a var du köpt dem?
Kan du PM:a var du köpt dem?