Kryddpeppar på fiskbullar ?
Ja själv älskar jag fiskbullar... men fröken vill typ ha färskfångad vildöring eller nåt :P.
Haha japp! Det är nåt min man alltid gjort så vi har det både jag, han och J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kryddpeppar på fiskbullar ?
Ja själv älskar jag fiskbullar... men fröken vill typ ha färskfångad vildöring eller nåt :P.
Åh en overlocker! Jag är avis!A verkar gilla allt utom mammas hemlagade lasange Har börjat ge mer finger mat ( finger foods) mackor va gott och kul med kladdet på. Hon är en sån som stoppar in så mycket som det går om hon får chansen, men hon hanterar det bra ändå fast mamma blir nervös emellanåt.
I natt ska jag sova själv, sambon valde natt själv och jag säger inte nej till en extra timme i natt, och imorgon ska jag ha egentid hämtade hem min födelsedagspresent från sväronen en overlocker så jag ska försöka lära mej den tänkte jag alt så blir det en annan present, shopping
Åh en overlocker! Jag är avis!
Mvh Miks
Jahapp.
Gissa vems onge det är som sitter i köket och knaprar i sig hundarnas torrfoder?
Gaaah! Nu är datum satt för slutet på min föräldrarledighet, 14/4-2016
Maken går på fl 21/1-2016. Då drar vi till Florida! Vi kommer hem den 10/4! Det ska bli fantastiskt skönt Men fatta ångesten på hemresan
Mvh Miks
Ja men precis! Det var det vi var ute efter Jag hoppas att det inte snöar något innan 21/1 Jag tror dock att sonen blir besviken om han missar all snö i årGuuuuud, vad härligt att slippa de där kalla, blöta tråkmånaderna!
Nu är det våran tur att ha en liten sjukling, tror dock inte A förstått att när man har feber, är snorig och hostar så brukar man känna sej lite ynklig och vara lite lugnare, det är full rulle här