Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter härligt @Blueberry ! Vad är det för sele du köpt?
En Ergobaby (den "vanliga" modellen) och det enda dumma är att jag är förbannad att jag inte köpt en tidigare.
@nagelbitarn kan du inte använda ergon på ryggen istället så ser bebin lite mer än om du bär på magen? Stokkes sele är inte ergonomisk, det är därför du får ont :/
Jag försöker också trappa ner nattätandet @Michellan95! Har försökt att bara Vyssja honom till sömns igen men hu så svårt det är ibland.
Här har vi inte en enda tand i sikte heller!
Han är i Relationship-språnget va? Det var ett jobbigt språng faktiskt!Alltså det här språnget, jag oooorkar inteeee!
De senaste dagarna har bestått av en bergochdalbana utan like, han blir plötsligt arg/ledsen/frustrerad och släpper ut alla känslor på en gång, för att en kort stund senare skratta åt hunden/vara nöjd och gosig/göra pruttljud. Jag hänger inte med.
Han är i Relationship-språnget va? Det var ett jobbigt språng faktiskt!
Kl
Lilla C låter hälsa till sina vänner i gruppen att promenera längs med vardagsrumsbordet kan resultera i blåtira och stor bula i huvudet
Hon är för liten! Hon är liksom för korkad för sitt eget bästa. Det finns ingen eftertänksamhet what so ever! Vi kan konstatera att 7 månader är för tidigt för det här barnet att börja gå
Mvh Miks
Det skulle ju kunna vara den där luddiga perioden som ska uppstå vid 29-30 veckor? Den där han precis kommit på att han kan bli lämnad av mamma och pappa. Vi har haft en liten solstråle efter det i typ en månad (passade bra så där på semestern).Ja, det är det. Han är 6,5 månader nu och det verkar vara ett utdraget språng. Han började med det för ett par veckor sedan, sedan tog han en paus och nu är det tillbaka i full kraft.
Det är utmattande för mamman!
Det skulle ju kunna vara den där luddiga perioden som ska uppstå vid 29-30 veckor? Den där han precis kommit på att han kan bli lämnad av mamma och pappa. Vi har haft en liten solstråle efter det i typ en månad (passade bra så där på semestern).
Nu är lilla C på väg in i Categories. Vi märke de första tecknen för typ en vecka sedan men då var hon 12 dagar för tidig enligt schemat. Nu har hon börjat drömma mardrömmar så hon är definitivt på väg in. Får hoppas att hon kommer ur det fortare också!
Mvh Miks
Ni kanske skulle skaffa en gåstol? Dess vara eller icke vara är rätt omdiskuterat men frustrerade icke-mobila bebisar brukar gilla det (och därmed också deras föräldrar).Men vadå åla?!
Min (just nu mycket arga) bebis ålar inte en decimeter när han är vaken. Det finns inte där. Här ålas ingenting!
Lagd Jompa ligger.
Satt Jompa sitter.
Praktiskt, men tråkigt. Och mycket frustrerande, enligt ongen...
Ni kanske skulle skaffa en gåstol? Dess vara eller icke vara är rätt omdiskuterat men frustrerade icke-mobila bebisar brukar gilla det (och därmed också deras föräldrar).
Jag ska se om de har någon på öppna förskolan, så kan vi testa