Nu börjar det göra ont och har kommit mera färskt blod så gissar på att det kommer igång helt under natten.
Antar att jag får lämna även denna tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!December
4 kryptisk, 32 år, andra barnet
31 superstar, 31 år, andra barnet
Januari
7 viadukt, 32 år, andra barnet.
12 underensten, 29 år, första barnet. (Två missfall, första i v 7, andra i v 4)
Februari
Lägger till mig i listan, trots att det är väldigt tidigt. Fick positivt gravtest igår, två dagar innan BIM. Känner första symtomen på illamående nu.
Försöker att hålla förväntningarna låga till att börja med pga haft två missfall.
Jo, det är ju lite väl tidigt. Känt av rörelser sen v.7. Misstänker att det är fler än en där inne Annars fattar jag inte hur det ska gå att känna nåt så tidigt. Får se på kub om några veckor
Vad skönt ändå att slippa symptom. Lite tudelat kanske. Jag fick blåsor i munnen idag, känner att nu kan det väl lugna sig lite...
Grattis och välkommen!December
4 kryptisk, 32 år, andra barnet
31 superstar, 31 år, andra barnet
31 Lilleknodd2, 28år, andra barnet (tredje graviditeten - förra slutade med att hjärtat slutade slå i v 17 på lillebror)
Januari
7 viadukt, 32 år, andra barnet.
12 underensten, 29 år, första barnet. (Två missfall, första i v 7, andra i v 4)
Februari
Lägger till mig i listan, trots att det är väldigt tidigt. Fick positivt gravtest igår, två dagar innan BIM. Känner första symtomen på illamående nu.
Försöker att hålla förväntningarna låga till att börja med pga haft två missfall.
Grattis!
Håller tummarna för dig!
Tog bort mig ur listan.
Nu börjar det göra ont och har kommit mera färskt blod så gissar på att det kommer igång helt under natten.
BeklagarNu börjar det göra ont och har kommit mera färskt blod så gissar på att det kommer igång helt under natten.
Grattis!
Håller tummarna för dig!
Tog bort mig ur listan.
I vecka sju är ju fostret endast 1 cm stort. Dvs torde vara omöjligt att känna rörelse.Jo, det är ju lite väl tidigt. Känt av rörelser sen v.7. Misstänker att det är fler än en där inne Annars fattar jag inte hur det ska gå att känna nåt så tidigt. Får se på kub om några veckor
Vad skönt ändå att slippa symptom. Lite tudelat kanske. Jag fick blåsor i munnen idag, känner att nu kan det väl lugna sig lite...
Skulle köpa flerpack graviditetsstickor, så jag kunde följa styrkan hos strecket. I alla fall om du vill testa ofta. Eller försökt få ett tidigt VUL.Blir inte riktigt klok på detta.
Den lilla smärta jag hade gick över väldigt snabbt och det har inte kommit igång och börjat blöda ordentligt ännu. Är mer som rikliga flytningar med blod i. Klarar mig lätt med ett trosskydd i väldigt många timmar..
Jag har ju bara varit med om mitt sena missfall, och då var det ju ett MA så har ingen riktig koll på hur ett tidigt MF startar? Tänker att jag avvaktar tills imorgon och ser hur det utvecklar sig, köper ett gravtest och sen kanske ringer bm? Eller hur hade ni andra gjort?
Jag fick ett missfall innan min nuvarande graviditet och då började jag blöda väldigt sparsamt ca en vecka innan själva missfallet var ett faktum. BM tyckte då jag skulle avvakta och se hur derby utvecklades. Men jag vet flera som blött utan att det varit missfall, så tyvärr är nog det enda att vänta och se. Jag håller tummarna för er!Blir inte riktigt klok på detta.
Den lilla smärta jag hade gick över väldigt snabbt och det har inte kommit igång och börjat blöda ordentligt ännu. Är mer som rikliga flytningar med blod i. Klarar mig lätt med ett trosskydd i väldigt många timmar..
Jag har ju bara varit med om mitt sena missfall, och då var det ju ett MA så har ingen riktig koll på hur ett tidigt MF startar? Tänker att jag avvaktar tills imorgon och ser hur det utvecklar sig, köper ett gravtest och sen kanske ringer bm? Eller hur hade ni andra gjort?
Blankt test imorse men har inte fått utslag på den sorten innan heller trots positivt på andra så litar inte riktigt på det..Hur går det för dig idag @lilleknodd2 lilleknodd?
Man hoppas ju tills motsatsen är bevisad Har du någon privat klinik i närheten där du kan göra ett VUL?Blankt test imorse men har inte fått utslag på den sorten innan heller trots positivt på andra så litar inte riktigt på det..
kommer sparsamt med blod idag också, trots att jag är på jobbet och rör på mig hela tiden (jobbar som barnskötare). Enda gången det kommer lite mer är på morgonen när jag kissar första gången, men då har det inte kommit en droppe under natten istället.
Blöder inte mer än igår och det som kommer är helt färskt, ljusrött till färgen. Ingen smärta alls.
Fattar ingenting men avvaktar och ser vad som händer helt enkelt. Jobbar till 16.30 idag.
Jag tänker tvärtom - tror det värsta tills motsatsen är bevisadMan hoppas ju tills motsatsen är bevisad Har du någon privat klinik i närheten där du kan göra ett VUL?