Sambon kom hem med en massagedyna idag - sån man sätter i en stol och sen är det bara köra på ....bästa är att den funkar i soffan, sååå skönt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dropp stämmer bra. Nån gulvit sörja som specialbeställs, och skickas in genom specialinfarten som inte ens kan läggas på det sjukhus vi befinner oss nu. Varför göra det enkelt, liksomSå söt liten
Hur får hon näring när man inte ger mat? Är det dropp då eller?
Hoppas verkligen det går bra med maten nu. Vilken liten kämpe hon är!
Vi diskuterade namn igen.
Vi är fortfarande lite oense om vår lista, men sambon fick i uppdrag att själv göra en lista med 10 namn varav minst 4 måste vara namn som inte redan står med. Han gjorde det bra, även om det i mitt tycke var tråkiga namn om man ska matcha det med Havanna
Jag har gärna ett enkelt, men ändå ovanligare namn. Han är inte på gamla namn (vilket jag hela tiden har vart men han har sagt nej till). Så det här ska bli spännande.
Men vi är överens om att ifall det mot förmodan skulle bli en pojk, då blir det en Maximilian.
Verona är ju en pizza.Jag tcker att Verona skulle matcha Havanna bra.
Verona är ju en pizza.
Verona är ju en pizza.
Jag tyckte lite på skämt Mariana (se detta som ett dåligt skämt, då namnet är fint). Men Havanna är Cubas huvudstad och dom har mycket problem med Mariana.
Vet en kvinna som heter Mariana
Det andra stavas ju marijuana så då är det ju lugnt och en ganska rolig grej ändå
Det är väl en stad i Italien med?
Verona är ju en pizza.
Tror både Romeo och Julia vänder sig i graven om pizza är första referens
(jag rensar och storstädar inte alls med en mindre förhoppning att det hela ska starta så jag slipper vara gravid)
Är det så man ska göra? fast isåfall kanske storstädning ska vänta nån vecka iallafall
Då kanske jag ska ta tag i att måla lite mer i köket, och ta en promenadDet är säkert bara en myt, men det sätter igång lite förvärkar om inte annat. När dottern kom så var det dagen efter ett besök på jul på Liseberg med massa promenerande = massa förvärkar.
Sedan vill jag kunna släppa in svärmor här mitt i natten utan dåligt samvete