Om 25 minuter är jag mer gravid än vad jag någonsin varit
Bara så att ni vet liksom
Jaså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja sonen föddes strax efter 21 i vecka 38+4 och där är jag nuJaså?
Ja sonen föddes strax efter 21 i vecka 38+4 och där är jag nu
Kan ju vara helt ologiskt för någon annans hjärna än minHaha, du menade så!
Kan ju vara helt ologiskt för någon annans hjärna än min
För mig är det ju lite av en milstolpe och gissa om jag drömde om förlossningar inatt
Tror jag skrivit om det innan men kan tipsa igen om att förlossningspodden har två avsnitt med en barnmorska som handlar om amning som jag tyckte var toppen. Så får du lite mer material till dina drömmarFörstår det! Jag drömmer bara om amning än så länge. Längre fram kommer nog jag också drömma om förlossningen.
Tror jag skrivit om det innan men kan tipsa igen om att förlossningspodden har två avsnitt med en barnmorska som handlar om amning som jag tyckte var toppen. Så får du lite mer material till dina drömmar
Jag kan tycka att det är underhållande att lyssna på förlossningsberättelserna. Det är liksom skönt att höra hur olika det är för allaHaha, jag gör ju allt perfekt i drömmarna redan så vill ju inte förstöra det med tips från experter.
Jag ska faktiskt lyssna på Förlossningspodden vid tillfälle, helst innan förlossningen då!
Jag förstod vad du menade Grattis till milstolpen!Kan ju vara helt ologiskt för någon annans hjärna än min
För mig är det ju lite av en milstolpe och gissa om jag drömde om förlossningar inatt
Just nu har vi så vi klarar oss. Har @Ninnurur i stan också om vi behöver något.@cili
Vill du ha något? Vad som helst? Till Uppsala kan jag köra på ett kick!
Håller tummarnaJust nu har vi så vi klarar oss. Har @Ninnurur i stan också om vi behöver något.
Vi ska försöka sova en stund nu, och kudden känns som att den består av någons gamla avklippta dreadlocks. Min egen kudde ligger dock i bilen som står i parkeringshuset, men varken jag eller sambon har ork att gå och hämta. Det har varit alldeles för mycket grejer som hänt idag, hjärnan hinner inte med. Jag hoppas innerligt att den diagnos dom tror att det kan röra sig om är fel, för den har hög dödlighet och bland överlevande ger den ofta andra besvär i framtiden
Jag lyssnade också på dem, blev jättepeppad och drömde massor om amning efter detTror jag skrivit om det innan men kan tipsa igen om att förlossningspodden har två avsnitt med en barnmorska som handlar om amning som jag tyckte var toppen. Så får du lite mer material till dina drömmar
Det är nr 90-någonting, två avsnitt med Jane.Hur hittar man avsnitten om amning i förlossningspodden?
Just nu har vi så vi klarar oss. Har @Ninnurur i stan också om vi behöver något.
Vi ska försöka sova en stund nu, och kudden känns som att den består av någons gamla avklippta dreadlocks. Min egen kudde ligger dock i bilen som står i parkeringshuset, men varken jag eller sambon har ork att gå och hämta. Det har varit alldeles för mycket grejer som hänt idag, hjärnan hinner inte med. Jag hoppas innerligt att den diagnos dom tror att det kan röra sig om är fel, för den har hög dödlighet och bland överlevande ger den ofta andra besvär i framtiden