Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring och berätta för förlossningen hur du mår och åk sedan in. Jag tror att jag är relativt smärtkänslig och var också orolig för att det inte skulle ha hänt något när de skulle undersöka. Nu var jag öppen fyra cm och fick stanna kvar, men annars hade vi gått en promenad eller tagit in på hotell. Jag tyckte att bilresan med värkar var jobbig, så jag var glad att jag inte väntade hemma längre.
Tack allihopa!
Jag har ringt nu igen o det känns som dem vill att mer ska ha hänt, dem frågar om vattnet gått o hur länge värkarna håller i sig.
Mina värkar är rel korta knappt en minut men dem känns rejält.
Hon sa ät frukost o kom in sen, så nu har vi ätit lite ( svårt när man alltså inte sovit en blund på hela natten pga reg värkar ) o tänker nog snart dra oss..
Tack allihopa!
Jag har ringt nu igen o det känns som dem vill att mer ska ha hänt, dem frågar om vattnet gått o hur länge värkarna håller i sig.
Mina värkar är rel korta knappt en minut men dem känns rejält.
Hon sa ät frukost o kom in sen, så nu har vi ätit lite ( svårt när man alltså inte sovit en blund på hela natten pga reg värkar ) o tänker nog snart dra oss..
Kom ihåg påsen med Bilar.
Lycka till och hoppas verkligen inte att du blir hemskickad! Till oss har dom sagt typ "är du inte tillräckligt redo så gå till fiket en stund och kom tillbaka sen", vi har också närmre en timma så känns inte jättekul att bli hemskickad! Dock ska jag ju föda i min hemstad så mor och far bor ju där, till mamma har jag nycklar om jag vill dit och lägga mig i ett bad eller så!
Vi är fortfarande hemma, precis när vi tänkt o åka tyckte jag värkarna mattades av...
Jag har lyckats slumra till lite emellan värkarna o nu känns det som dem är tillbaka med en högre intensitet..
Gör rent av ont som fan.
Haft lite förvärkar inatt och hade mensvärkliknande i morse. Nu har jag ingenting däremot. Ska ut och ta en promenad och se om det händer något.
Heja @hera_ !
Tog 2 alvedon inatt vid 01, tror ni jag kan ta 2 till nu?
Tog 2 alvedon inatt vid 01, tror ni jag kan ta 2 till nu?
Hoppas de blir bebis idag @hera_
Angående bajs och förlossning så vet jag att de kom lite med båda barnen. Bm är dock otroligt skickliga och diskreta så det är borta innan man hinner blinka
J är snart 6 veckor nu och växer så de knakar. Hänger inte riktigt med här. Är tröttare än tröttast och ska trots att jag är lite motståndare, introducera nappen nu. Så kanske hon kräks mindre på nätterna. Enormt sugbehov precis som sin bror men brorsan vägrade nappen.
Vi är fortfarande hemma, precis när vi tänkt o åka tyckte jag värkarna mattades av...
Jag har lyckats slumra till lite emellan värkarna o nu känns det som dem är tillbaka med en högre intensitet..
Gör rent av ont som fan.