Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kanske har sån däringa plåtmage. Det har inte jag. Efter tre veckor på antibiotika sket jag på mig på jobbet när jag skulle släppa en smygare.
Plockade upp Rasmus lektunnel från ikea, och Tilde är som galen, kryper i och ur fram och tillbaka och bara skrattar
Uj uj uj.
Här får jag lugna ner mitt hetsiga humör, gräla med någon som inte svarar snabbt gör att luften går ur mig. Sambon är av den sorten som tänker i minst fem minuter innan han säger nåt så jag hinner glömma vad det hela handlar om. Om jag inte exploderar för att jag inte får svar tillräckligt fort.
jerseyko: Oj vad spännande med jobbintervju! Hoppas det går bra!
Cilla: Det blir ju kanon med ett sommarbarn och ett vinterbarn Det hade faktiskt varit skönt att slippa mensen i några månader men gravid vill jag inte vara....inte ännu iaf. Kommer fortfarande ihåg hur jobbit det var att vara gravid och hur ont jag hade efter snittet men de säger ju att man glömmer bort det efter ett tag.
Jag måste ta mig i kragen och skaffa nytt preventivmedel. Äter p-piller nu men glömmer bara bort att ta dem innan glömde jag dem aldrig men jag får väl skylla på sömnbristen. Vet inte vad jag ska prova. Spiral är nog inget för mig får fundera ut nått annat.
Vilja har fått en lära gå vagn och hon älskar den! Hon springer runt själv med den och varje gång hon möter någon av hundarna så stannar hon och vinkar till dem