Gah håller på att bli GALEN amningen krånglar som jag vet inte vad! Fast han verkar superhungrig bara går allt i baklås vissa gånger och han bara spjärnar emot och blir helt hysterisk när jag försöker amma honom. Vissa gånger tar han till slut tag, men äter bara några klunkar och sen blir han hysterisk igen. Sen rätt vad det är börjar han äta, äter massor och är supernöjd efteråt. Jag funderar på om han har blivit rädd när dottern vrålat till precis bakom någon gång när han har ammat (det har hänt några gånger och då har han blivit jätterädd och börjat gråta) eller om det helt enkelt är att han utvecklas massor nu och att saker krånglar därför (han har lärt sig massor senaste dagarna, börjat ta saker i händerna, vänder från mage till rygg och rygg till mage och har till och med ålat lite idag! Så det händer massor). Hoppas det här blir bättre snart för annars kommer ersättning börja kännas som ett väääldigt lockande alternativ... inte för att jag vet om det skulle funka bättre i för sig.