Vilken veckodag bör man spruta igång?

Tabitha

Trådstartare
Med tanke på tappningsdagar och annat, finns det några rekommendationer kring vilken veckodag som är lämplig/mindre lämplig för att spruta igång ston? Har för mig att jag hört att måndagar/tisdagar/onsdagar är mindre bra då stoet ofta hamnar i högbrunst lagom till helgen.

Med tanke på tappningsdagar och annat, finns det några rekommendationer kring vilken veckodag som är lämplig/mindre lämplig för att spruta igång ston? Har för mig att jag hört att måndagar/tisdagar/onsdagar är mindre bra då stoet ofta hamnar i högbrunst lagom till helgen.

Torsdagar tycker min semivet är bästa dagen.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 894
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 375
Senast: mamman
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat