Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Staaaaackars dig..Jag behöver bädda rent. Blä. Jobbigt.
Ja, det är jättesynd om mig. Buhuuu!Staaaaackars dig..
Ja det är det... Att åka på att bädda rent., dån otur...Ja, det är jättesynd om mig. Buhuuu!
Den hade vi också, att gestalta. det var enkelt. Däremot gick alla bet på att gestalta avsnittet om surdeg och pepparkorn."Ta din säng och gå" - hade jag som konfirmationsuppgift att gestalta och göra en målning av... tro det eller ej men jag blev konfirmerad
Oh nej
Hur var det egentligen med Jesus, de 11 lärjungarna och Maria Magdalena?
So konfirmationsuppgift? Jag måste verkligen sovit på religionslektionerna, alternativt hann jag hoppa av konfirmationsläsningen innan vi hann så långt. Trodde det bara handlade om osyrat bröd, myrra, rökelse, lamm, våld och krig.Den hade vi också, att gestalta. det var enkelt. Däremot gick alla bet på att gestalta avsnittet om surdeg och pepparkorn.
Tror det var surdeg åtminstone. Vi skulle gestalta en bibeltext eller 2 per lektion ( 4 veckors konfirmationsläger), det mesta gick bra men den gick inte bara.So konfirmationsuppgift? Jag måste verkligen sovit på religionslektionerna, alternativt hann jag hoppa av konfirmationsläsningen innan vi hann så långt. Trodde det bara handlade om osyrat bröd, myrra, rökelse, lamm, våld och krig.
Visst ja, det var tydligen problem redan då att få plats på BB.
Dagens sängproblem - jag ska sova ensam!
Nä, jag brukar alltid få sällskap av den lilla människanBrukar du inte göra det? Du hade ju tyvärr inga husdjur att dela säng med.
Nä, jag brukar alltid få sällskap av den lilla människan
Jag är en fryslort så här bråkas det om att hon sparkar bort täcket och jag drar upp detAha! Jag är glad att jag slipper det 99 nätter av 100. Alldeles för varmt
Jag är en fryslort så här bråkas det om att hon sparkar bort täcket och jag drar upp det
Jag är sån som kan sova med strumpor och A sliter av dem så snart hon kommer inomhus
Jag har missat den katten. Känns som att jag helt plötsligt kommer ha många tråkiga stunder på jobbet som måste fyllas ut ett tag framöver.ÄLSKAR Simon's Cat
Hur har du kunnat missa Simon's cat?Jag har missat den katten. Känns som att jag helt plötsligt kommer ha många tråkiga stunder på jobbet som måste fyllas ut ett tag framöver.
Är inte de flesta sängar 2 meter från huvudända till fotända? Hur blir det självklart åt vilket håll man ska ligga i en säng på 240x200?@athena_arabians skaffa 240 som en kollega till mig?