Hm. Min dblsäng rymmer 90 kg hund. En smalare partner?en katt på ca 6 kg tränger ut partnern från den? En 2 m bred säng räcker inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm. Min dblsäng rymmer 90 kg hund. En smalare partner?en katt på ca 6 kg tränger ut partnern från den? En 2 m bred säng räcker inte...
Två själar, samma tanke. Är jag Gunnar? Är vi alla Gunnar? Är Gunnar vi alla? ÄR vi alla ett?Säng säng säng sova sova sova
Förlåt @AndersB för trådkap
Jag har en Sultan som jag köpte 2003, ovanpå den en ca 15 cm tjock resårmadrass och sen två bäddmadrasser på 5-7 cm vardera.
Vad gör Galenskaparna nu för tiden?
Vad gör Galenskaparna nu för tiden?
Japp. Och frågan är vart den kommer ta vägen?Jag är nyfiken på hur länge vi kan hålla den här tråden vid liv.
Precis hur många som helst. De gör mitt annars så strikta liv mycket roligare....Hur många tramstrådar behövs på Buke?
Sängar är viktiga saker, redan i bibeln pratade Jesus om sängarJapp. Och frågan är vart den kommer ta vägen?
Hur många tramstrådar behövs på Buke?
Ta din säng och gå, fast med tre katter, 180 cm säng, två täcken och jag får ändå ligga på kanten utan täcke. Inte lätt att ta sin säng varken i besittning eller under armen sånna gånger.Sängar är viktiga saker, redan i bibeln pratade Jesus om sängar
Intressant. Då föreslår jag att vi fortsätter prata om bibeln och Jesus. Det är nog det enda ämne jag inte diskuterat på buke.Sängar är viktiga saker, redan i bibeln pratade Jesus om sängar
"Ta din säng och gå" - hade jag som konfirmationsuppgift att gestalta och göra en målning av... tro det eller ej men jag blev konfirmeradSängar är viktiga saker, redan i bibeln pratade Jesus om sängar
Oh nejIntressant. Då föreslår jag att vi fortsätter prata om bibeln och Jesus. Det är nog det enda ämne jag inte diskuterat på buke.
Själv blev jag bara konfunderad och aldrig konfirmerad."Ta din säng och gå" - hade jag som konfirmationsuppgift att gestalta och göra en målning av... tro det eller ej men jag blev konfirmerad
Oh nej
Hur var det egentligen med Jesus, de 11 lärjungarna och Maria Magdalena?
Ajabaja! Inte gå OT nu.Intressant. Då föreslår jag att vi fortsätter prata om bibeln och Jesus. Det är nog det enda ämne jag inte diskuterat på buke.
Så länge det är trams är det väl inte OT?Ajabaja! Inte gå OT nu.
Tråden heter "Vilken säng?" så då håller vi oss till den frågan. Inget trams nu! Seså!Så länge det är trams är det väl inte OT?