180 känns lagom idag. Dock väntas spädbarn och dessutom brukar 2-åringen komma och lägga sig bredvid oss om hon vaknar på natten så det är frågan. Kanske blir separata sovrum?@Amha har ingen aning jag nöjer mig med min 120
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
180 känns lagom idag. Dock väntas spädbarn och dessutom brukar 2-åringen komma och lägga sig bredvid oss om hon vaknar på natten så det är frågan. Kanske blir separata sovrum?@Amha har ingen aning jag nöjer mig med min 120
Wow... Det ryms vi inte med. Vi behövde ställa in garderober i stället blir väl den som är föräldraledig och barnen som sover på ett ställe på vardagar och byte på helgen@Amha hörde på jobbet om någon som hade 3 st 90-sängar för att få plats med alla vuxna och barn.
Är inte de flesta sängar 2 meter från huvudända till fotända? Hur blir det självklart åt vilket håll man ska ligga i en säng på 240x200?
Du har många fantastiska stunder framför dig..Jag har missat den katten. Känns som att jag helt plötsligt kommer ha många tråkiga stunder på jobbet som måste fyllas ut ett tag framöver.
Du har många fantastiska stunder framför dig..
Nu är Galenskaparna på ettan. Just nu är det en sketch jag inte förstår? Men publiken applåderarJag läste om Claes Eriksson i dagens Sydsvenskan och han har skrivit revy (Spargrisarna kan rädda världen) för premiär under hösten Fyra av medlemmarna i Galenskaparna&After Shave deltar om jag minns rätt.
Nu är Galenskaparna på ettan. Just nu är det en sketch jag inte förstår? Men publiken applåderar
Jag har missat den katten.