Bomstersäng?Menade TS vilken säng eller vilken säng?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bomstersäng?Menade TS vilken säng eller vilken säng?
@athena_arabians skaffa 240 som en kollega till mig?
Bomstersäng?
Är katten superstark? Supercat? Och partnern inte så stark?Min fråga är: Vilken säng ska man ha när en katt på ca 6 kg tränger ut partnern från den? En 2 m bred säng räcker inte...
Förlåt @AndersB för trådkap
Är katten superstark? Supercat? Och partnern inte så stark?
Göra partnern starkare och katten svagare?
Enkelt-katt lyfts bort.Kattrackan är helt enkelt envis. Hon kör med uttröttningsmetoden. Partnern är rätt stark, borrare måste vara det
Enkelt-katt lyfts bort.
Problem solved.
Hehe.. Då får man välja. Katt eller partner..Tyvärr, det fungerar inte heller. Katt är som sagt envis och studsar upp igen.
*dessutom vräker man inte gosefamiljemedlemmar från sängen *
Hehe.. Då får man välja. Katt eller partner..
Mina katter gillade att sova på mitt ansikte och väcka mig genom att bita i näsan.
Aha.. Hjälpsam kisse..Katt brukar tillslut lösa det hela genom att studsa mellan partnern och mig. Kisse är rätt massiv så det blir lite lätt magpumpning av det hela
ÄLSKAR Simon's Cat
Ställ sängen längsmed väggen?Min fråga är: Vilken säng ska man ha när en katt på ca 6 kg tränger ut partnern från den? En 2 m bred säng räcker inte...
Förlåt @AndersB för trådkap
Ställ sängen längsmed väggen?
Sen ligger partnern klistrad mot väggen, med en katt hårt tryckt mot sig
Tänk vad mycket utrymme det blir över till dig!
Du måste förbjuda hen att se på nätet... hen har kollat för mkt på Simon's cat. Blivit inspireradPåminner rätt starkt om Tassa, ja
DÅ förstår jag inte hur hen bär sig åt... STOOOR katt?Sängen står redan mot väggen...
DÅ förstår jag inte hur hen bär sig åt... STOOOR katt?
Sån där urrullningsbräda som det finns till barnsängar kanske funkar? Annars får du halt enkelt ha enbart madrasser över hela golvetHon liksom trängs på ett försiktigt men ihärdigt sätt
Ju mindre dom är ju mer plats tar dom (den bortglömda naturlagen).Hon liksom trängs på ett försiktigt men ihärdigt sätt