Såld på 2h. Helt obegripligt?!Då ska den ut på marketplace!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såld på 2h. Helt obegripligt?!Då ska den ut på marketplace!
Haha, jag sa ju det. Grattis till skåpplatsenSåld på 2h. Helt obegripligt?!
Tack! Aset tog upp nästan en hel hylla..Haha, jag sa ju det. Grattis till skåpplatsen
Jag har funderat på att sälja dem, men vet inte vad jag ska ta för dem.Jag har en uppsättning silverbestick som aldrig är använda. De flesta som de kom, inplastade.
Det hjälpte inte att protestera att jag inte ville ha sådant.
Mamma och farmor var obevekliga.
Men det var väl så när de växte upp och ville väl fortsätta med den seden.
Man skulle ha sådant, så jag fick vid varje födelsedag, och jul. En sked eller en gaffel etc tills dussinet var fyllt. Och så några till här o där....plus gröna tygförpackningar, speciellt gjorda för bestick.
suck.
Billiga var de ju inte heller.
Jag har funderat på att sälja dem, men vet inte vad jag ska ta för dem.
Har inte kommit mig för att kolla butikspriser.
Och sedan går det väl mode i modellerna också.
Dessa fick jag ju under 60/70talet så de kanske inte är så poppis nu.
Eller så är de helt rätt nu...?
Silverpriset är uppe i runt 7,20 per gram på råvarumarknaderna. Och viss design från 60-70-talen är efterfrågad (silverbestickär dock opraktiska). Så en värdering är på sin plats.Jag har funderat på att sälja dem, men vet inte vad jag ska ta för dem.
Har inte kommit mig för att kolla butikspriser.
Och sedan går det väl mode i modellerna också.
Dessa fick jag ju under 60/70talet så de kanske inte är så poppis nu.
Eller så är de helt rätt nu...?
Håller inte med, förutsatt att knivbladet är av rostfritt stål fungerar de lika bra som vilka andra bestick som helst.(silverbestickär dock opraktiska).
Vi har vår till att hänga "påbörjade" kläder på.Handdukstorkare!
Sitter en sådan i min hyresrätt och jag greppar inte vad den ska vara bra till. Ful och klumpig. Jag använder den till att hänga handdukar på, men varför jag skulle vilja ha på värmen övergår mitt förstånd. Handdukarna hinner ju lätt torka på några timmar ändå..
I min förra lägenhet var handdukstorken den enda värmekällan i badrummet. Hängde jag handdukar på den, kändes det som att värmen spreds ännu sämre. Så det var verkligen en värdelös sak! Ett klumpigt och fult "element" högt upp på väggenHanddukstorkare!
Sitter en sådan i min hyresrätt och jag greppar inte vad den ska vara bra till. Ful och klumpig. Jag använder den till att hänga handdukar på, men varför jag skulle vilja ha på värmen övergår mitt förstånd. Handdukarna hinner ju lätt torka på några timmar ändå..
Och jag skulle inte klara mig utan min Jag har alltid haft tvättmaskin i lägenheterna jag bott i och då är det guld att kunna köra en sen tvätt om man kommer på att man inte har rena kläder till morgondagen, hänga upp allt på torkaren och ha varma, torra kläder till dagen efter.Handdukstorkare!
Nej, vadå onödigt? Det är ju hur skönt som helst att komma ur duschen och ha en uppvärmd handduk, speciellt på vinternVi har vår till att hänga "påbörjade" kläder på.
Tanken är väl att det ska vara varma handdukar. Sjukt onödigt.
Handdukstorkare!
Jo möjligt. Men det finns ju mycket saker som skulle vara hur skönt som helst som ändå kan klassas som rätt onödiga, om man lyfter blicken lite. Tycker jag då.Nej, vadå onödigt? Det är ju hur skönt som helst att komma ur duschen och ha en uppvärmd handduk, speciellt på vintern
Absolut, vi är alla olika.Jo möjligt. Men det finns ju mycket saker som skulle vara hur skönt som helst som ändå kan klassas som rätt onödiga, om man lyfter blicken lite. Tycker jag då.
Jag har också en men den blir varm bara när den har lust. Den är ansluten till varmvattenrör och har ett vred där man ställer in värmen, fast som sagt den bestämmer själv när den ska vara varm.Handdukstorkare!
Jag älskar vår handukstorkare. Perfekt i grovköket att torka hundhandukarna på. Tar 5-10 minuter och så är de torraVi har vår till att hänga "påbörjade" kläder på.
Tanken är väl att det ska vara varma handdukar. Sjukt onödigt.