Vilken app hade ni velat ha?

En app som samlar alla streamingtjänster där man kan söka efter titlar, samt helst även spela direkt ur appen så man slipper sitta och bläddra mellan x antal olika tjänster.
Kollat på playpilot? Jag har knappt testat den men när jag sökte en serie gick det även att starta den i telefonen från SVTplay :)
 
Jag skulle vilja ha en app där jag kan påpeka saker som är fel/borde åtgärdas. Felaktig trafiksskylt? Bullrig akustik på ett café? Hål i vägen? Söndrig gatlampa? Ologiskt hyllsystem i en butik? In i appen bara.

Skulle kunna vara något typ av kartsystem där man klickar i vad och var det gäller, så når informationen rätt personer som behöver få den. Där skulle det även synnas ifall någon redan lagt in något om det så det inte blir dubbelt.
Man skulle även kunna lägga in saker som är bra också.

Självklart skulle ju inte alla få ha appen, då den skulle bli överbelastad med trams, men några få utvalda (jag då bl.a. :D)
Jag inser ju att den inte är speciellt görbar, men man kan ju drömma :p

När jag jobbade på kommun ett tag hade vi en precis sådan app! För kommunens grejer, så minus det ologiska hyllsystemet då :laugh:
 
  • Gilla
Reactions: MCP
@athena MyHeritage var det. Men vet inte om det är den bästa att välja när man bor i Sverige. Fanns någon video på youtube där någon jämfört dessa olika tjänster och beroende på var man bor.
 
Kollat på playpilot? Jag har knappt testat den men när jag sökte en serie gick det även att starta den i telefonen från SVTplay :)
Jaa men tycker den är usel.. den är sällan uppdaterad, man kan inte välja vilka tjänster man själv har och den inkluderar hyrfilmer på typ viaplay. Har jag för mig, det var ett tag sen jag provade den.

Edit: Har snabbkollat appen igen nu och den verkar ha blivit bättre!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 915
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
23 24 25
Svar
498
· Visningar
14 251
Senast: doppler
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 737
Senast: sjoberga
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp