Vilka namn döljer sig bakom nicken?

Sv: Vilka namn döljer sig bakom nicken?

vad har du ridit för ponnier ??tycker ditt namn låter bekant o kanske vi varit på samma tävlingar...
jag red mest fälttävlan 00-01

För väldigt många år sedan red jag en B-ponny som hette Windwill men därefter köpte vi D-ponnyn Beezies Comet och jag tävlade honom från -01 till -05. Min syster Frida är även hon en aktiv FT-ryttare och red många år D-ponny hingsten Ratata.
Vad hade du för ponnier?

Oj..såg nu att du redan hade skrivit det. Dessvärre känner jag inte igen några av namnen. :crazy:

nä jag kände inte heller igen namnen på dina ponnier.
Men namnet klingade bekant dock. har säkert sett de i nå resultatlistor en gång i tiden.

För övrigt så kommer jag även detta år att ta ut ett sto vid namn Mercsedes på FT-banorna, såvida vi hinner göra våra hoppkval vill säga.

Var kommer den hästen ifrån? Hade en jättefin mörkbrun häst som granne som hette Mercedes som sålde till dina trakter...

får väl flika in här oxå..:)
Olivia heter jag och tävlar just nu hästen Tariff (* i år) och ponnyn Ferrari (msv)!

Ja du det var en bra fråga, när vi tittade på henne för ett drygt år sedan så stod hon i Göteborg, vet dock inte hur länge hon hade varit där. Men det är en väldigt vacker mörkbrun nästintill svart högbent dam som är född -00. Så det är inte helt omöjligt att det kan ha varit din grannes...

Ja du det var en bra fråga, när vi tittade på henne för ett drygt år sedan så stod hon i Göteborg, vet dock inte hur länge hon hade varit där. Men det är en väldigt vacker mörkbrun nästintill svart högbent dam som är född -00. Så det är inte helt omöjligt att det kan ha varit din grannes...

Stam?

Tiodummatecken

Vet inte mycket mer än att hon är e. Lavirco då det inte är jag själv som äger henne.
Men här är hon iaf:
Mersca.jpg

Senast ändrad:

Jag kikar med in här :D Är inte så aktiv i forumen, men då och då skriver jag något. Annars så bara läser jag :grin:
Jag heter Agnes Stolth. Har de senaste åren tävlat på c-ponnyn Chilli Pepper.
Inför detta året har jag skaffat en d-ponny, Sparkling Girl. :laugh:

kl.

Filippa J R heter jag och rider/tävlar världens goaste(:D) D-ponny Solviks Mac Intosh.

Ska starta får första FT <<skadad hela förra säsongen>> nu i Dagstorp och är så peppad ;)

Håller till nere i Skåne ska jag också tilläga

Senast ändrad av en moderator:

KL

A-K. Eng heter jag.:D

Har en för fälttävlan framavlad liten dam på fyra år.
Pga skadade hästar, (hur kan man köpa tre stora hästar och alla är skadade eller går och skadar sig?), så har jag inte startat någon ft sen ponnytiden då jag som sista start missade ett hinder i terrängen i min första och enda start i msv ft med min ponny. Det kan jag aldrig förlåta mig själv för och är grymt revanchsugen.

Så, Qruella Irish ska få hjälpa mig tillbaka till favoritsporten är det tänkt. Hennes mamma har jag tränat terräng på en gång iallafall. Så det borde finnas i blodet på henne.

En inridningshäst som jag haft och även tränat terränghinder på har startat msv och placerat sig med sin ryttare. Little Queen heter den hästen och den hade jag velat behålla.

Tror inte det är samma Donnatello han har i princip bara varit hos sin förra ägare och mig och enbart dressyrriden förut. Så det finns nog en dubbelgångare ;)

*kl*

Oj vilken bra tråd jag hittade på ;) Nu vet man ju ungefär vilka alla är iaf!!

Såg att den var nå´t år gammal.... Har det kommit nå´n tillökning?? :)

Jag heter iaf Therese, rider Uxbjärs Tiller. Tävlar inte några högre klasser, vi nöjer oss ganska bra med debutant!

*kl*

Det var rätt kul att ögna igenom den här gamla tråden igen... :p

Kul att se vilka ni är!
Jag heter Caroline Ryttse och återfinns numera oftast/alltid i sekretariatet på Åkerbo RKS fälttävlan. Tävlar lite för skojs skull mest debutant, (långt!) tidigare äv några lätt med dåvarande hästar Kitaro och Kantara. På gamla dar håller jag mig nu med spralliga fullblod, Caribou xx samt White Oak xx (ej startad ännu). Hälsa gärna om vi ses!

Ja detta va en himla bra tråd fast den kanske är lite gammal ;)

Jag heter Nina Hedström, 27 år och har ridit fälttävlan 2 säsonger på min lilla arab/kallblods korsning Rambo f.1998.

Kommer iofs inte att tävla själv i år (pga "bullle i ugnen") men min häst kommer förhoppningsvis komma ut och visa upp sej med andra ryttare i sadeln.

Nästa år är jag tillbaka, och då kanske även med min nyköpta 5 åring (eller ja 6 nästa år då :p ) Fast först får vi la se om hon ens hoppar terräng hinder :angel:

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 824
Senast: Modest
·
B
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden men mod. får flytta den om den ligger fel. ;) Jag har sedan barnsben ridit på en...
Svar
11
· Visningar
2 895
Senast: FrontLine_
·
Utrustning Okej, nu ryker det ur öronen på mig! Kort historik så åkte jag och provade ut sadlar till fyraåringen för 1½ månad sedan. Hoppsadel...
2
Svar
27
· Visningar
2 627
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 074
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar