Vilka namn döljer sig bakom nicken?

Sv: Vilka namn döljer sig bakom nicken?

Gabriella Lynghed heter jag, ponnyn Smokie.
Har också storhästen Molinna (aka Gula faran), som nu är dräktig men som tävlade rätt mkt 04-07 med inlånad ryttare.

Annki heter ju jag och rider inte längre utan står på marken och tränar eller groomar eller sysslar med diverse förkortningar (BB,ÖD,HD,MM)

Mamma till Frida Andersén som just nu har hästarna Herta (egen uppfödning) och Cormack (99:ans gamla), Har ridit femtielva ponnier och hästar men mest "känd" är Lillefot som vi farit runt halva Europa med.

Min drömhäst:love: är Helia som jag ridit in och tävlat som unghäst

TACK!! Mitt hjärta bultade lite snabbare av det snälla du skrev! :bow:
Känns oerhört skönt att han fungerar så bra. Han trivs så himla bra med henne, tror även att EW tycker mycket bra om honom!

Älskar hästen!!:love:

tävlar du?: o . hade jag ingen aning om xD. men att dom var släkt visste jag :D

jag blir riktigt glad att jag drog igång denna tråd!

Där har du gjort ett bra jobb, Helia är verkligen en toppenfin häst! Hade absolut ingen som helst aning att hon kom från lite hemtrakter :p
Vet fan inte vart jag fått det ifrån, men jag trodde hon var unghäst när HM började tävla henne för några år sedan, fniss - vad fel man kan ha! ;)

Jag heter Anna Karlsson och är 22 år . De senaste åren har jag mest setts i sadeln på Jatza. Hon har burit runt på mig tom CNC **. Med sin tidigare matte har hon gjort betydligt mer. Nu går hon här hemma är tjock och förhoppningsvis har hon ett föl vid sin sida om ett par månader:love:

Nu rider jag Frigg en 7-åring som går CNC* och Loriot 6år som är mer orutinerad.

Mitt nick kommer från den ponny som jag red mest fälttävlan på(msv b), han var fantastisk, grämer mig fortfarande över att vi inte fick fler år ihop. Nu tävlar han mest hoppning med sin nya ägare, vilket är synd..

Har också ridit ponnyerna Pigall och Magic Stallion

Trots att jag inte rider så mkt fälttävlan så svarar jag ändå ;)

Tilly O med Midnight Surprise

Ser ni nån gång (i ponny debutant) en långryggad, tjock ponny med en rund, förvirrad ryttare som ser allmänt roliga ut så e det vi!:D Vi stannar troligen ut oss i terrängen också :o:p (troligen i Hofors eller Leksand :angel: )

men Bets då? E h*n såld?

*hänger inte alls med* :angel::D

Mette N heter jag och tävlar inte fälttävlan längre men gjorde på ponny, hade D- ponnyerna Tarantess och Ängvaktarns Nektar. Är i valet och kvalet om jag ska satsa på hoppningen eller dra igång tränandet för att åter tävla fälttävlan. Har en sexårig Ragazzoavkomma i stallet för tillfället.

men Bets då? E h*n såld?

Ja Bets (andra halvan av nicken) är såld som pensionär/läromästare

memmalotta:
Helia är född -91 och HM är född -89.... kul om han skulle haft henne som unghäst:D. Vår CCN red vi f.ö i Mora -97

Montgomery:
Nä, jag varken rider eller tävlar längre

O jag är Pernilla Palm. Stolt ägare till häst som nu tävlas av EW, mitt nick kommer ur hans namn Anno Nittionio xx. Rider själv Zygomatica -ett sto som tidigare tävlats/ägts av samma PW som ridit Novalis gråe Jerry!! Kul!! Osså är jag uppfödare till Bettibets "nya" gråa häst som denna helg debuterar fälttävlan för dottern i Plönninge!:rofl:

Fälttävlansvärlden/familjen är inte stor!!:)

Jag tror faktiskt att vi skulle kunna länkas ihop på nåt vänster nästan allihop här inne! ;) Som sagt, ft-världen är inte så stor...på gott & ont. :devil: :D

Vi har faktiskt fått ha AH här uppe i norr i helgen, ÄNTLIGEN fick man sätta foten på en terrängbana! Var väl sisådär ett halvår sedan sist.

Bakom detta nick gömmer sig Jennifer Lundgren 23 år och inte helt oväntat hästen Donnatello. Tävlade aldrig ponny utan detta är min första häst som jag rider fälttävlan på. Vi var tänkta som dressyrfjantar men har halkat in i fälttävlansträsket o nu är vi fast... Rider lätt klass o är som ni förstår inga "kändisar" inom fälttävlan men har lika kul för det :D

jag förstår inte vart alla får sina underbara stora hästar ifrån!!!

Jag vill nog vara hemlighetsfull innan banvisningen på fredag kl. 18
5 hinder kvar att bygga, 6 hinder ska flyttas, 16 hinder kvar att flagga in, 13 ska få infångare och sen en massa grusning.
Om jag ( mot förmodan ) blir klar i tid kan ni känna igen mig på följande beskrivning:
Rödsprängda ögon, grått hår, stapplande gång och blå jacka där det står Micke på framsidan och Banbyggare på baksidan.:smirk:

Jag är inte jätteaktiv fälttävlansryttare just nu pga unghästar men jag kommer, det lovar jag ;)
Jag heter Ellen och just nu rider jag en 4-åring med sikte på championatet. Tidigare har man sett mig i sadeln på Ragnarök, Star of ring xx, Ballerina, Sandia m.fl Ridit upp till gamla msvB. Jösses vad urgammal jag plötsligt kände mig :crazy: Blir 24 i år.
Bor på Gotland och har aldrig tävlat ponny (var 1.72 som 12 åring...)

Dessa härliga brudar känner jag härinne :D

Pooh känner jag nog bäst, henne brukar jag våldgästa med jämna mellanrum. Köpt en häst av henne som sedan förökat sig. Har nu 4 hästar istället. Novali kan man knappast undgår att lära känna :D Jag har dessutom hört ryktas att hon kommer och våldgästar min ö i sommar, mycket trevligt måste jag säga!

jag blir riktigt glad att jag drog igång denna tråd!

Där har du gjort ett bra jobb, Helia är verkligen en toppenfin häst! Hade absolut ingen som helst aning att hon kom från lite hemtrakter :p
Vet fan inte vart jag fått det ifrån, men jag trodde hon var unghäst när HM började tävla henne för några år sedan, fniss - vad fel man kan ha! ;)

Helia var hopphäst och skolades om till fälttävlan av Gustav Samuelsson som sedan red henne upp till *** sedan skadade hon sig och såldes som juniorhäst till Hannes

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 824
Senast: Modest
·
B
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden men mod. får flytta den om den ligger fel. ;) Jag har sedan barnsben ridit på en...
Svar
11
· Visningar
2 895
Senast: FrontLine_
·
Utrustning Okej, nu ryker det ur öronen på mig! Kort historik så åkte jag och provade ut sadlar till fyraåringen för 1½ månad sedan. Hoppsadel...
2
Svar
27
· Visningar
2 627
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 074
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar