Sv: Vilka namn döljer sig bakom nicken?
Eeh man tränar dom
jag förstår inte vart alla får sina underbara stora hästar ifrån!!!
Eeh man tränar dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag förstår inte vart alla får sina underbara stora hästar ifrån!!!
Helia var hopphäst och skolades om till fälttävlan av Gustav Samuelsson som sedan red henne upp till *** sedan skadade hon sig och såldes som juniorhäst till Hannes
Tack för den du....
Inte många siffror rätt i det inlägget mer än namnen
Min tro är att dom med mycket hårt arbete blir underbara
Dessa härliga brudar känner jag härinne
Pooh känner jag nog bäst, henne brukar jag våldgästa med jämna mellanrum. Köpt en häst av henne som sedan förökat sig. Har nu 4 hästar istället. Novali kan man knappast undgår att lära känna Jag har dessutom hört ryktas att hon kommer och våldgästar min ö i sommar, mycket trevligt måste jag säga!
Jag tror faktiskt att vi skulle kunna länkas ihop på nåt vänster nästan allihop här inne! Som sagt, ft-världen är inte så stor...på gott & ont.
Helia är född -91 och HM är född -89.... kul om han skulle haft henne som unghäst. Vår CCN red vi f.ö i Mora -97
längre
för FT-folket är de klart trevligaste av alla tävlingsmänniskor!
Nelle din typ! Denna publicering kommer att kräva en gruvlig hämnd i sommar....
Som förtydligande så vill jag bara påpeka att det är Pooh som har tomt glas på bilden....
TACK!! Mitt hjärta bultade lite snabbare av det snälla du skrev!
Känns oerhört skönt att han fungerar så bra. Han trivs så himla bra med henne, tror även att EW tycker mycket bra om honom!
Älskar hästen!!
Tack för den du....
Inte många siffror rätt i det inlägget mer än namnen
postat av Axtelius
haha jo men jag har letat häst i över 1,5 år och hittar ingen de e helt hopplöst, de va mest så ja mena:P