Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Kan informera om att de inte blev nå klirr i kassan idag
e015.gif

Tråkigt att höra, om det är till någon tröst så blev det samma resultat här... :(

Law, Bleka och Sirleon eller vad han nu heter blidde mina hingstförvärv. Förra gången var jag het på Fox Walts, men ville prova nåt annat denna gång. Olympys star o law hade ja bestämt mig för med sir. kände ja för att testa.

denna dane har de inte blivit nån hölning i kassan alls. Men så är de ju värsta dagen i mitt liv åxå.. :cry:

Grattis till andra raka segern med Gooner Grisfös! Kul att han funkar hos nån iaf :D Miljöombytet var definitivt det han behövde!

KL

JAA! :banana: Min häst "Mose hoppa" vann första starten hos mig, dock ett amatörlopp men vad fasen!
Första vinsten och placeringen för stallet också :D

Senast ändrad:

KL

JAA! :banana: Min häst "Mose hoppa" vann första starten hos mig, dock ett amatörlopp men vad fasen!
Första vinsten och placeringen för stallet också :D

Man får gratulera!

Mina hästar har nog trasiga gaffelband eller nån sån skit hela högen. För f*n va dåligt de går.

vad tråkigt, så var det för mig också innan jag hämtade hem den här gratis "pensionerade" hästen :bump:
stallet hade inga placeringar innan...

vad tråkigt, så var det för mig också innan jag hämtade hem den här gratis "pensionerade" hästen :bump:
stallet hade inga placeringar innan...

Här va de tvärt om. Gick kalas bra dom första veckorna. Och då köpte jag på mej massa hästar och byggde ut. Men nu ligger jag minus i kassan :(

Den här veckan har jag gått minus några tusen på grund av få starter samtidigt som stona betäcktes i måndags. Men annars är jag nöjd, håller sig på plus varenda vecka :) Nu är jag spänd på de nya fölen och blivande tvååringarna!

Nästa vecka hamnar jag på minus. Tack vare dåligt med starter och nu alla betäckningar, annars har jag gått lite plus/minus 0 varje vecka. Men jag håller på att sälja ut, skall minska stallet kommande säsong - först till 30 och sedan eventuellt till 20, men det får bli i slutet av säsong 25. Jag har just nu 11 avelsston, ska ha max 5 fortsättningsvis, men nu är de ju låsta till vecka 7...

Va länge hästarna är låsta när dom fått föl :eek:
Har två märrar som jag vill ta ut till start igen innan det är för sent.

Jag får ett föl i natt :smirk: Änne en dum sak jag gjort när jag tagit sömntablett.

Jag ligger iaf bara 2000 minus i kassan efter dagens starter :bump:

Så.... Ett par långa dagar väntar innan sulky återigen är "up and running" - vad ska man göra med all dötid man får nu?? :crazy:

det gör det alltid när det blir ny säsong.. uppdateringar och sånt..

FAN, dom la ner sulky NU precis när jag skulle kolla hur det gick för starthästarna idag!!! Skitkorvar :-)

De e ju söndag ännu juuuu. Nu får dom skynda sig.

När fölar era?? mina gör de på tisdag.
Då skriver vi in våra index här! Eller hur?

(eller ja, så fort dom lyckats att få de klart)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur