Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Mitt stall går verkligen uruselt just nu. Alla hästar har fått en träningsperiod och är tillbaka nästa säsong.
(min tur att vara högst upp) :D

Bara 5 kvar nu!

ditiny - aliasanovi
jazzaloss - missdragon
leotina76 - selda
StallW - Runaway_
win_playboy - gnutten

Hjälp mig!

*kl*

Hur väljer ni Era avelsston?? Avlar ni på lysande ston eller gäller bara att avla på enorma och hisande??

jag avlar mest på enorma då jag inte har ngt hisnande avelssto. Tror jag. Jag har dock två där maxvärde är okänt, tycker det är lite spännande :D
Stoet som jag fick när jag startade är ju okänd, och hon har lämnat 3 avkommor varav 2 hisnande och en enorm (då tog jag en egen enorm hingst). Den 4e är bara föl ännu och inte maxat.

Sen köpte jag ett okänt sto nu så jag får se vad det blir. mer spännande då hehe...

*kl*

Hur väljer ni Era avelsston?? Avlar ni på lysande ston eller gäller bara att avla på enorma och hisande??

Jag har några lysande ston men ska försöka fasa ut dem med tiden. Men de har lämnat enorma avkommor så det är inte fy skam :)
Annars har jag 2 st som är okända - de som fanns i stallet när jag startade - samt en hisnande (fanns oxå i stallet när jag startade), en "hög" enorma och så tror jag det är två lysande kvar.

Men just nu är sulky-sidan nere igen så jag kan inte kolla :(

Har det inte varit väldigt många "avbrott" på sulky sista tiden?? :mad:

Sist avlade jag på mina två okända startston och två lysande. De okända har gett mig enorma unghästar och allafall den ena lysande gav mig lysande unghäst. Vet inte med resten för dom har inte maxat än.

Jag har tre ston i tävling jag skulle kunna avla med, två lysande och en enorm som jag köpte just nu för att bli avelssto. Dessa ston är 8 och 9 år. Nu är jag lite tveksam om jag ska avla på den enorma nu eller låta henne tävla en säsong till.

Lite tips och ideér kankse ?? :bow:

Varför inte ta ett föl och sedan återuppta tävlingskarriären?

Jag har råkat samla på mig några lysande avelsston även om jag siktar på att rensa fram mer enorma och hisnande. Men de flesta har gett enorm och ett av de lysande stona har till och med gett en hisnande avkomma, så inget är omöjligt.

om man är elitmedlem så kan man det ja..
vet dock inte hur det är om prestationen försämras.. har inte prövat själv

om man är elitmedlem så kan man det ja..
vet dock inte hur det är om prestationen försämras.. har inte prövat själv

Jag har provat - de hade inte försämrat sig alls från det att jag satte de i avelsboxen! Ett av stona (bara lysande iofs) som var A-rankad innan jag satte henne i avelsboxen och hon blev A-rankad på en gång efter att jag satte henne i träning igen. :bump:

Vem vinner Bukemästarn?? :)
Jag hoppas på pengar i alla fall! :angel:

Grattis till Pearly Nose seger i Bukemästarn Monté! :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka