Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nu ligger bukemästaren ute! Kom ihåg att bara de tio bästa får anmälda! En uppdaterad lista finns ute.. dom i tjock text är de som gått vidare..

Jag har tyvärr ingen vettig häst att ställa upp med i bukefalosmästaren, så dem som ligger först i reservlistan är välkommen att ta min plats..

Kan inte påstå att jag har något att ställa upp med heller i Bukemästarn så min plats går till nästa på reservlistan! :)

Vad tycker ni jag ska göra med följande häst, är det dags att låta han gå för en femhundring på auktion?
Hingst, fyra år, maxad enorm på kondis. Förträfflig löpteknik och fantastiskt psyke. Började sin tävlingskarriär med fyra nollor, därefter fyra, femma, tvåa, och nu fem nollor på raken. Det verkar ju inte funka längre. Tycker jag har försökt ge honom tid men han tränar dåligt.

Okej, jag har ångrat mig :D

Köpte en häst på auktion - enbart för det ligaloppet så nu ska jag vara med! :)

fasen va kassa hästar jag har!

btw, nu har jag bytt användarnamn här

Lillcaksa! Ett förslag till din fina "info-tavla" på liga-sidan - skulle man inte kunna ha vem som hade mest poäng i själva serien oxå (precis som vinnaren i Bukefalosmästaren)?

Det måste väl ändå vara en ganska stor bedrift att lyckas vinna "ligan" under säsongen som varit, även om "mästarn" är slutmålet? :)

ja det vore kanske nått.. nån som kommer ihåg vem som vann förra året?

KL

Alltså det verkar vara väldigt populärt med P21 loppen, vartenda lopp var ju typ fullt :p

Jo, och jag kan inte förstå varför... Startar aldrig mina hästar i p21 lopp... De loppen är till för hästar som tjänat X hundra tusen kronor och nu inte kan hävda sig i de "höga" klasserna. Men det är väl upp till var och en antar jag hur de vill startanmäla sina kusar :)

min pale valiant verkar ha vaknat på rätt sida en del av säsongen. Vann igår, 22 000 kr. Denna säsong har han sprungit in 78 000 kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka