Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nu funkar inte sidan för mej igen :mad::crazy::cry:

Var så för mig oxå, hade nästan tänkt lägga bud på en häst i sista minuten - men det blev inget hästköp för så fort jag skulle in på "bud-sidan" så kom jag inte in :mad: - Men det var nog lika bra, jag behöver pengarna till betäckningar sen!! :devil:

Varför hamnar mina inlägg alltid längst upp! :angel:

Det betyder säkert nå bra att dom alltid hamnar längst upp :bow:

Mina hästar måste va i en kraftig form svacka eller nått.

startanmäler ni era hästar direkt efter det att dom startat och de är registrerat. Eller låter ni dom vila? Har de någon betydelse?

Om de finns lopp så anmäler jag dem, annars så låter jag dem vara tills de finns något lämpligt lopp..

Om de finns lopp så anmäler jag dem, annars så låter jag dem vara tills de finns något lämpligt lopp..

Men du låter dom inte vila bara för att. så att säga. Loppen måste ju ge träning dom åxå?
Jag har startat anmält startat anmält osv sen jag blev medlem :o Fast de går ju ett tag mellan loppen åxå. Några dagar iaf.

ni får gärna tipsa om namn som kan kopplas till Shooter :angel: hingsten heter det och tänkte ha han till alla tre stona nästa säsong. hans första föl hette Calibra (kaliber-kan kopplas till vapen ah ni fattar ;) ) så om ni kommer på något liknande tas det tacksamt emot :D

ni får gärna tipsa om namn som kan kopplas till Shooter :angel: hingsten heter det och tänkte ha han till alla tre stona nästa säsong. hans första föl hette Calibra (kaliber-kan kopplas till vapen ah ni fattar ;) ) så om ni kommer på något liknande tas det tacksamt emot :D

GunShooter :idea:

Men det här kan jag inte missa! MITT ämne!! :D
Snabblektion från "the army";

ShotGun
Sniper (prickskytt)
Rifleman (skytt - eller gevärsskytt om man ska vara petig :angel:)
Steyr AUG (automatkarbin från österrike - grymt!)
Meja el. mejning (en form av hur man skjuter - från höften)
Rate of fire (eldhastighet)
Muzzle velocity (mynningshastighet)
Sights (sikte/riktmedel)
Barrel (pipa)
grenadelauncher (granatkastare)
rounds (skott - alltså "kulorna")
Swarovski (tillverkar sikten)
Bullpup (ett sätt att ange hur vapnet är utformat, typ)
magazine (magasin - det man stoppar "kulorna" i :angel:)

Kommer inte på något mer just nu, är jättetrött. Hoppas att något var till nöje :)

Varför inte ta namn från några "scary" tv-serier/filmer.

länk till "charmed" (förhäxad på svenska då ;)) - egen favorit :angel:

Sen kan man leta reda på scary movie, scream, hollowman, nightmare at elm street osv, osv på imdb - jag får många bra förslag därifrån ;)

Fast Charmed kanske jag inte skulle gett som tips - kommer ta en del därifrån själv ;)

Jag gissar på Pearly Nose eller Comander Jet

Lycka till allihop! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka