Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

78 000kr??? Jag skulle vara glad om någon av mina kunde springa in hälften så mycket :)

Bara att gratulera! :)

Titta! Nu blev mitt inlägg överst igen... :confused: :smirk:

KL

det hade blivit nå fel med medlemslistan på infosidan.. så jag har försökt rätta till det.. men eftersom jag inte kommer ihåg vilka som är vilka helt så vill jag att ni kollar så jag vet vad som är rätt och vad som fel..

Tack!

KL

det hade blivit nå fel med medlemslistan på infosidan.. så jag har försökt rätta till det.. men eftersom jag inte kommer ihåg vilka som är vilka helt så vill jag att ni kollar så jag vet vad som är rätt och vad som fel..

Tack!
sulky buke
Kirre -Kirrekorv

KL

Tack!

Jag tror att de som är fel på listan är samtliga fr.o.m. jazzaloss t.o.m. Lillcaksa (om man utgår från Sulkynamnen).

njae jag har ju ändrat.. så nu är det bara ett par st som jag är osäker på..

kirrekorv: du står rätt

i alla fall när jag loggar in på sulky så står det fortfarande att du heter kirrekorv och att LenaN är missdragon och att jazzaloss är lejonstjarna och att Konie är du och att juvelen är Konie och att leotina76 är juvelen. :confused:

hmm.. jag har bytt iaf.. kan hända att den gamla ligger kvar i cookies:arna.. jag gör så här istället.. jag skriver upp här vilka jag är osäker på så får ni rätta mig..

ditiny - aliasanovi
jazzaloss - missdragon
k-trotters - seifur
leotina76 - selda
pimmira - breakdance
regnljus - lejonstjarna
StallW - Runaway_
win_playboy - gnutten
zaga78 - reykur

är jag osäker på..

ni som haft tvååringar som inte presterat så bra, hur har d varit som 3åringar då? lättare att ta placeringar? svårare?

Okej nu har jag bara de här kvar som jag är osäker på.

ditiny - aliasanovi
jazzaloss - missdragon
leotina76 - selda
pimmira - breakdance
regnljus - reykur
StallW - Runaway_
win_playboy - gnutten

Ni får gärna hojta till om ni vet att någon av dem är rätt också!

Okej nu har jag bara de här kvar som jag är osäker på.

ditiny - aliasanovi
jazzaloss - missdragon
leotina76 - selda
pimmira - breakdance
regnljus - reykur
StallW - Runaway_
win_playboy - gnutten

Ni får gärna hojta till om ni vet att någon av dem är rätt också!

Helt rätt:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka