Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

näe.... :mad:

Jag vill ju se värmningarna på mina kusar!! :angel:

Hur många starter har du och när går loppen?

Jag har tre, första går om en timme så j-klar ta dem om de inte får igång det innan det!! :devil:

Igår hade jag 7 startande. Varav en fickj en 2a placering. Detta gav 3000 kr. Inte ett öre fick jag för alla dom andra.:(

Dom kanske behöver vila upp sej lite?

*kl*

vad hetter sidan som var ett travspel typ om sulky?blev mdlem men minns inte adressenoch hittar inte här heller...

Det finns de en annan tråd om tror jag...
Ja blev med medlem men har itne orkat sätta mig in i de än.
Räcker med sulky som jag nog aldrig blir insatt i!

Har lagt ut lite (4st) hästar på auktion nu..helt okej hästar, skulle inte sälja om de inte vore säsongsslut å jag måste ha plats i stallet för betäckning:D
In å kolla vetja;)

Idag har jag 3 starter. 2st 2 åringar och sen min sista 12 åring som åker raka vägen på auktion om han inte sköter sej.:devil:
Fick in en ny 1 årig hingst tidigare idag. Får se va de kan bli av honom :D

Jag har 30 boxar, men skulle inte behöva det.. Är lite i valet och kvalet om jag ska minska ner till tjugo eller inte. Men då måste jag ju betala igen om jag vill ha fler framöver.

Jag har 30 boxar, men skulle inte behöva det.. Är lite i valet och kvalet om jag ska minska ner till tjugo eller inte. Men då måste jag ju betala igen om jag vill ha fler framöver.

Om man har 30 boxar och vill minska ner till 20 får man då betala för att bli av med dom 10 boxarna?

Nej så är det inte.. vet inte exakt vad kostnaden är.. men man får tillbaka vad man la ut när man byggde ut till 30.. man förlorar alltså inget på att dra ner till 20

Nej så är det inte.. vet inte exakt vad kostnaden är.. men man får tillbaka vad man la ut när man byggde ut till 30.. man förlorar alltså inget på att dra ner till 20

okey. då kan de alltså vara bra och kosta på sej ett gäng med boxar till för då har man ju dom pengarna kvar sas. Så om de börjar gå åt skogen så kan man sälja av sej lite häst och minska ner stallet så får man ju in lite pengar igen.

3000kr per box = 30 000kr att öka till 30 boxar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 841
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur