Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

tråkigt att du känner så.. :( som jag skrev så är ju grejjen med ligan att vi ska veta vilka som är vilka på sulky och köra lopp mot varandra..

Nej det är ju högst frivilligt att vara med, och det verkar ju inte vara en endaste av resten som inte vill visa bukenamnet på sulky.

Jag känner som jonna och hade jag fåt så hade jag gärna varit anonym. Men men jag har ännu inte bestämt mig om jag går ur eller ej men det beror ju inte bara på anonymteten utan även annat om jag går ur.

men om man nu vill vara anonym.. varför är man då med i ligan? För att ha extra lopp att anmäla till? jag förstår inte..

I början gjorde det mig inget att inte va anonym men nu när man ser att regler andras under resans gång efter vilken person man är så ja då hade jag velat va anonym från början.

hur menar du att reglerna ändras utefter vilken person man är?

Vad menar du med det där? Något sådant har jag inte alls märkt, jag tycker tvärtom att allt har funkat jättebra? :confused: Nej, du får allt förklara lite bättre vad du menar, så att ev. missförstånd kan redas ut. :)

Det enda som jag kommer på nu som har ändrats är propparnas utseende, de är nu skrivna för hästar med lägre prissummor än innan, men det beror ju på att liga-deltagarna generellt har ganska lågklassiga kusar som inte har sprungit in så mycket (ännu). Är det den ändringen du tänker på?

Regler måste ju kunna ändras i början, allt eftersom man märker hur loppen fylls, hur många som får chansen etc etc. Man kan ju inte räkna med att allt kommer funka till 100% från början. Du får gärna förklara hur du menar.
Och sen som lillcaksa sa, varför går man med i ligan då? är det loppen man är ute efter kan man ju gå med i ligaloppsligan i så fall.

kl

ja blir toookig!!!!! nu har ja aktionerat ut två 12 åringar men jag blir ju inte av med dom. dom står fortfarande i mitt stall.:devil:

Nu så.. nu ligger reglerna ute.. så nu borde inga misstag kunna förekomma.. har även skickat ett medelande till alla i ligan så att alla verkligen går in och läser reglerna så slipper vi tråkigheter med felanmälningar..

vad tror ni om kommande ligaloppet nu då?

personligen så hoppas ja på att min Blue worthless ska ge mig lite poäng så jag får vara med i bukemästaren.. har gått så dåligt den här säsongen :(

kan inte exakt hur det är men det är väl vissa tidpunkter som hästarna "levereras" som sålts på auktion

deadlinen har gått ut och de står att hästen är på väg. Men den förra de stod så på är fortfarande kvar i mitt stall.

Va mycke lätare de skulle vara om man bara kunde klicka på hästen så blev den pentionerad.

jag vill gärna vara med i ligan, inte för att enbart köra lopp. Men nu vet ju alla vem man är här, det räcker väl? Varför ska alla på hela sulky kunna leta upp en på BUke också?

de leveras dagen efter väl? vet inte så noga. Har du satt ut de för 500 kr o ingen köpt pensioneras de.

Det jag menar är att jag råkade anmäla två hästar i samma lopp. Jag lusläste reglerna innan jag anmälde och det stod ingen stans att man inte fick det. Sen efteråt så kom regeln till endast en häst per lopp.
Fel anmälde tydligen igen har om dagen lusläste då också överallt men fick inte fram några som häst restrktioner över loppet förutom att hästen skulle va över tre vilket han var också. Då kommer det igen efteråt meddelande om att det var över 75000 lopp.:smirk:

Tror inte att jag inte uppskattar arbetet du läger ner Lillcaksa men jag ser detta som underligt. :confused:
Varför jag gick med ja för att kanske kunna få nya kontakter, prata om loppen ja skit samma varför jag gick med så är det nu i alla fall och inget att göra åt.

Fast vid det första loppet så stod väl reglerna här i tråden och tävlingsterminen för denna säsong har väl funnits på ligasidan länge?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 848
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka