Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Vad har du för egenskaper på den då? Så man kan jämföra med sina egna lik :angel:

Men jag har funderat på om många har samma tränare att den tränar sämre då?? :confused: För ibland tycker jag *wow* vad många som höjer sig och sen om det gått X antal veckor och jag tar samma tränare igen så är den helkass...

Har ni varit in på "statistik" och valt "träning" någon gång?? Då står det hur många som tränar en viss egenskap (antar att det är hur många som har en tränare med den specialiten - men det kan lika gärna vara hur många hästar som tränar just det??). Då kan man följa lite hur "alla andra" tränar oxå :angel:

Enjoy Bonnron hingst, 0 år
Löpteknik Oduglig
Psyke Knackig
Kondition Värdelös
Rytmik Miserabel
Frambensmuskler Värdelös
Ryggmuskler Värdelös
Bakbensmuskler Värdelös

Har bara höjt sig ett snäpp under denna träningsperioden. Jag tränar psyke på den.

Fast den träningsstatistiken är väl jättegammal?
Eller tänker jag på nåt annat?

Men jag har funderat på om många har samma tränare att den tränar sämre då?? :confused: För ibland tycker jag *wow* vad många som höjer sig och sen om det gått X antal veckor och jag tar samma tränare igen så är den helkass...

Jag har hört att de ska vara så, men jag trodde inte på de förräns jag själv var med om de..

Näe, just nu är den jättegammal som det ser ut... :o Jag måste ha läst helfel häromsistens jag var inne, för då var det statistik för september... :confused:

Vad tycker ni om det här fölet så långt? Jag är s¨dålig på unghästar så jag har inget att jämföra med. Men säg gärna vad ni tänker/tycker.. Hon hade ett index på 26 som nyfödd, har tyvärr bara fått två träningsförbättringar..

löpteknik knackig
kondition oduglig
framb.muskler knackig
bakb.muskler knackig
psyke förträfflig
rytmik knackig
ryggmuskler oduglig

Enjoy Bonnron hingst, 0 år
Löpteknik Oduglig
Psyke Knackig
Kondition Värdelös
Rytmik Miserabel
Frambensmuskler Värdelös
Ryggmuskler Värdelös
Bakbensmuskler Värdelös

Har bara höjt sig ett snäpp under denna träningsperioden. Jag tränar psyke på den.

Min sämsta;
Löpteknik Värdelös
Psyke Värdelös
Kondition Utmärkt
Rytmik Miserabel
Frambensmuskler Knackig
Ryggmuskler Oduglig
Bakbensmuskler Oduglig
Inte direkt bra heller :angel:

Den bästa;
Löpteknik Knackig
Psyke Knackig
Kondition Prima
Rytmik Oduglig
Frambensmuskler Värdelös
Ryggmuskler Oduglig
Bakbensmuskler Oduglig
Ska väl iaf kunna göra lite pengar som två åring :)

Den ser riktigt, riktigt fin ut tycker jag! :)
Slår ju min bästa vilken dag som helst! :smirk:
Måste komma ihåg det så jag inte anmäler till samma lopp som du! ;) :angel:

kul att ni tycker bra om henne :D är lite av stallets guldpärla, första fölet efter egna favorithingsten och så blir det bra också. hoppas mycket på henne.

så ni menar om man har en tränare som alla andra har tränar den sämre?

det finns ju bara två som har hisnande psyke o det står ju att de tränar psyke bäst av alla då. Hur upplever ni det?

hon ser fin ut men hon verkar inte vilja träna? det e ju inge vidare :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 854
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka